int transport m.h. kwint

Snelle en goede informatie via mail en snelle levering

De Beer Personal Trainer

Super-snelle en prettige samenwerking!

HR2DAY

Veel beloven, maar de kwaliteit laat de wensen over

Reactie Super-snel:

Wij begrijpen de teleurstelling in het door ons geleverde product. We vinden het erg jammer dat jullie na het door jullie gekozen alternatief, waarvan wij in de veronderstelling waren dat dit voor... Wij begrijpen de teleurstelling in het door ons geleverde product. We vinden het erg jammer dat jullie na het door jullie gekozen alternatief, waarvan wij in de veronderstelling waren dat dit voor beide partijen een goed oplossing was, niet tevreden zijn. Graag hadden we dit eerder geweten zodat we een ander passend voorstel hadden kunnen doen.

Marie Braem

Hier bij ons was het minder makkelijk om de juiste mondkapjes te vinden, dus ging ik op Nederlandse sites zoeken. Gisteren besteld en vandaag al binnen, ik sta paf. Via de klantenservice heb ik... Hier bij ons was het minder makkelijk om de juiste mondkapjes te vinden, dus ging ik op Nederlandse sites zoeken. Gisteren besteld en vandaag al binnen, ik sta paf. Via de klantenservice heb ik gesproken met een zeer aardige vrouw en ik ben goed geholpen, mijn dank is zeer groot.

Lianne

Ik had op korte termijn bedrukte artikelen nodig en ik ben zeer tevreden met de beantwoording van de klantenservice en het snelle levering

Nick Zwinkels

Duidelijk contact, snelle service!

Dancestudio De zwarte