Vlees van Kees

Drinkflessen waren mooi gegraveerd, snel en mooi, wij zijn er erg blij mee. Dikke duim omhoog!!!

Hi Kees,
Fijn om te horen dat je zo blij bent met de flessen!
We wensen jullie veel plezier met de flessen.
- Super-Snel

Erin - FitFam Leeuwarden (fitfamleeuwarden.nl)

Is inderdaad Super-Snel!

Hi Erin,
Fijn om te lezen dat alles naar wens geweest is, we hopen jullie snel weer te zien!

Nanicateringindonesia

Snelle en goede levering

Hi Nani,
Fijn dat de levering zo goed en snel verlopen is en dat wij onze naam eer aan mogen doen!

Marjon de Vries

Onze ervaring kan ik niet anders omschrijven als
FANTASTISCH !!!!

Hoi Marjon,
Wij vonden de samenwerking ook super! Nog veel plezier met jullie order :)

Turning

Netjes omgegaan met de opdracht en mij als klant.

Hi Vera,
Leuk om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad!

Pier

Uitstekend, snelle proefdruk, snelle reactie op aanpassing, prima eindproduct!

Step2gether

Goed en snel 50 stuks drinkflessen met ons logo geleverd,
Bootcamp Hoonhorst

Seasun

Het was inderdaad een snelle levering.
Het betreft pennen. De schrijfkwaliteit is echter aanzienlijk slechter dan dat ik gewend ben van deze pennen. Daarom durf ik de pennen niet weg te geven

Beste Jeroen,
Wij hebben geprobeerd uw klacht op te lossen maar helaas hebben we daar tot op heden geen reactie op gehad van u.
Ons aanbod om de klacht op te lossen staat nog steeds, als u...
Beste Jeroen,
Ons aanbod om de klacht op te lossen staat nog steeds, als u hierop wil ingaan horen wij het graag.
Super-Snel.nl

de Jong

Ontzettend prettige klantenservice. Ik kwam met een zeer korte termijn verzoek en hier werd heel adequaat mee omgegaan. De communicatie verliep soepel en de bereidheid om te helpen om mijn bedrukte... Ontzettend prettige klantenservice. Ik kwam met een zeer korte termijn verzoek en hier werd heel adequaat mee omgegaan. De communicatie verliep soepel en de bereidheid om te helpen om mijn bedrukte product compleet naar wens te maken was sterk aanwezig. Overall een uitstekende service!

Heiloo-2000

Prima uitvoering, zeer te vreden.