Jan

Correcte afhandeling, duidelijke communicatie over hele orderverloop

Reactie Super-snel:

Heel fijn om te horen. Bedankt voor de goede review en het bestellen bij Super-Snel!

Marjolein Scheffer

Snelle en duidelijke communicatie en snelle levering!

Reactie Super-snel:

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Hopelijk tot snel.

Science Plus Group

Sneller dan super-snel! Op maandag 100 mutsen besteld en gedrukt en verstuurd de volgende dag. Woensdag in huis.

En het bleek dat ik paar tientjes teveel had betaald omdat er een...

En het bleek dat ik paar tientjes teveel had betaald omdat er een kortingsactie was (wat ik niet wist). Ook dat geld werd zelfde dag teruggestort.

Dikke pluim!!!

Reactie Super-snel:

Wij worden heel gelukkig van een blije klant. We zijn blij dat we u goed hebben kunne helpen!
Wie weet tot snel!

Veenman+

Goed contact en snelle levering

Reactie Super-snel:

Goed om te horen. We helpen onze klanten graag snel aan hun order.
Wie weet tot snel!

Holland Inkoop Professionals

Prima en snel

Reactie Super-snel:

Goed om te horen, bedankt! :)

Vlees van Kees

De drinkflessen waren op, was een succes. Voor de tweede keer bij dit bedrijf besteld, ik kwam in een warm bad terecht, goed geholpen, het was net een kind aan huis gevoel.
Wederom bedankt weer...
Wederom bedankt weer voor deze mooie flessen.

Frietjes van de frituur

Snellllllllllllllllll, wow en een super vriendelijke mevrouw aan de lijn gehad die supersnel mee denkt.

MetaMask

Ik ben half Amerikaans en ik kan alleen maar zeggen dat deze service uitstekend, snel en klantvriendelijk was. Zeer aanbevelenswaardig bedrijf!

Deliqa

Goede website om te bestellen, prima kwaliteit van bedrukking, snelle afhandeling en volgens afspraak geleverd. Een aanrader!

Hi Deliqa,
Bedankt voor deze lovende woorden, hopelijk tot snel!
- Super-Snel