Netjes geholpen aan een mooi pakket!

Joost

Leuk personeel en werken super snel :)

Super snel is echt snel! Een andere webbedrijf waar ik wat bestellen wilde reageerde te laat waardoor ik op zoek moest naar een alternatief. Dat is prima gelukt, bedankt!

Lisa Janssen

3 dagen geleden besteld en vandaag al mogen ophalen, top service!

Libor Persch

Mooie bedrukte pennen mogen ontvangen!

Hettich Benelux / Joyce

Zeer goede ervaring met Super-Snel. Team denkt goed mee, werkt snel en levert snel.

Gerard Vink

Wij zijn tevreden, bedankt voor de snelle levering.

Kees-Jan de Goei

Voor kerst willen willen wij aan een aantal van onze klanten iets leuks geven, wij hebben een schaal van chocolade gevonden met verschillende kerst vormpjes chocola. Wij hebben hierover een... Voor kerst willen willen wij aan een aantal van onze klanten iets leuks geven, wij hebben een schaal van chocolade gevonden met verschillende kerst vormpjes chocola. Wij hebben hierover een plezierig telefoon gesprek gehad en uiteindelijk hebben wij een stuks besteld als voorbeeld voor ons intern welke inmiddels heel snel is geleverd, er goed uit ziet en degelijk was verpakt. Vier sterren omdat het eerste traject goed is verlopen, de vijfde ster krijgen jullie als de gehele order wordt geleverd. Zo als het nu verloopt verwacht ik dat dit geen probleem gaat opleveren.

Jacob Thijssen

Zeer tevreden met onze bedrukte tassen!