Annette ter Kuile

Heel snel maar de opdracht op de website is toch lastig te bewerken

Snelheid van leveren

Reactie Studentendrukwerk:

Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Graag kijk ik even met je mee naar wat er niet helemaal lukt. Op het bij ons bekende mail adres ga ik je een mailtje... Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Graag kijk ik even met je mee naar wat er niet helemaal lukt. Op het bij ons bekende mail adres ga ik je een mailtje sturen. Groetjes Team Studentendrukwerk

Benthem

Erg duur voor minimalistische poster en te groot/scheef gesneden voor 50x70 schilderij waardoor de poster er nu opgepropt in zit, erg jammer.

Reactie Studentendrukwerk:

Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Dit klinkt inderdaad niet helemaal goed. Graag kijk ik daarin even met je mee. Natuurlijk lossen we dat graag op. Op het... Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Dit klinkt inderdaad niet helemaal goed. Graag kijk ik daarin even met je mee. Natuurlijk lossen we dat graag op. Op het bij ons bekende mail adres ga ik je een mailtje sturen.
Team Studentendrukwerk

Lisa

Goede kwaliteit

Suraya

Redelijk

Snel

Goedemiddag,
Bedankt voor je review op Feedback Company. We stellen het op prijs dat je hier de tijd voor hebt genomen.
Ik vind het jammer om te zien dat je niet tevreden bent, dus ik stuur...
Goedemiddag,
Ik vind het jammer om te zien dat je niet tevreden bent, dus ik stuur je een e-mail. De situatie bekijk ik via daar graag samen met jou.
Lotte
Studentendrukwerk

Vera

Zeer goed

Snelle levering, alles was duidelijk

Angelique van Woezik

Snel en goed drukwerk

X

Goed geweest, wel probleem dat er een foutpagina verscheen na het invoeren van een voucher. Werd uiteindelijk prima opgelost

Klantenservice uitstekend bereikbaar

Visual Research Studio

Redelijk goed

Gebruiksvriendelijk platform waarbij je heel snel het eindresultaat digitaal kunt bekijken.
Ook de klantenservice is snel en vriendelijk

Vreemd dat er een geen sectie is betreft...
Ook de klantenservice is snel en vriendelijk

Vreemd dat er een geen sectie is betreft zwakke punten in deze vragenlijst. Bij deze:
Na het betalen en bevestigen van de order ging ik nogmaals kijken naar de preview en deze was toen geheel veranderd en klopte niet met hetgeen ik had besteld. Het is vervolgens wel goed geprint en bezorgd maar het is wel erg verwarrend en volgens mij redelijk snel op te lossen.

Goedemiddag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wat jammer dat het de review als verwarrend is ervaren, excuus. Ik zou graag met u mee kijken naar wat er niet helemaal goed gaat in de review. Mocht u dit wensen dan horen we graag van u.
Fijne dag gewenst.
Team Studentendrukwerk

Overheid

Top!

Kwaliteit, prijs en service is goed!

Patrick

Gemakkelijk documenten laten printen