Communicatie & Bestelgemak
Kennis & Vakmanschap

Peter van Grinsven

Uitstekend advies en snelle service

service

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

sneller track en trace tbv volgen bestelling mailen

Peter Schrijver

Omdat het model dat ik bestelde er op dat moment niet was, werd ik gebeld dat ik een zwaarder model kon krijgen. Topservice. Vervolgens bleek dat de lijm die ik nodig had, niet mee besteld had. 1... Omdat het model dat ik bestelde er op dat moment niet was, werd ik gebeld dat ik een zwaarder model kon krijgen. Topservice. Vervolgens bleek dat de lijm die ik nodig had, niet mee besteld had. 1 Telefoontje en de lijm werd zonder verzendkosten de volgende dag bezorgd. Fantastisch.

Pluspunten over dit bedrijf

Top service, denkt mee, klant is koning.

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

De rechte stekker die meegeleverd werd bij de stofzuiger, zorgt ervoor dat de stofzuiger niet tegen de muur kan hangen! Vreemd dat zo'n snoer word meegeleverd. Ik heb zelf een snoer met haakse... De rechte stekker die meegeleverd werd bij de stofzuiger, zorgt ervoor dat de stofzuiger niet tegen de muur kan hangen! Vreemd dat zo'n snoer word meegeleverd. Ik heb zelf een snoer met haakse apparaatstekker besteld.

Ellen Van Vliet

Prima communicatie via de Whats App
Fijn dat je op deze manier ook foto’s toe kan sturen

Snelle levering.
Top vond ik het.

Ga zo door!

Andre Buitenhuis

Snelle levering en goed product

Pluspunten over dit bedrijf

Snelle reactie op een vraag

Elly van Alst

Makkelijke uitleg over stofzuigerslang welke je moet bestellen voor onze centrale stofafzuiging!

Pluspunten over dit bedrijf

Bestelling gedaan en de volgende dag bezorgd, was netjes en goed verpakt! En de bestelling zag er goed uit!

Marianne de Boer

Onze stofzuigerslang van het centraal stofzuigersysteem was stuk gegaan. Dat kan natuurlijk gebeuren, we hebben een druk huishouden en het systeem hebben we zeker al 15 jaar in ons huis. Was even... Onze stofzuigerslang van het centraal stofzuigersysteem was stuk gegaan. Dat kan natuurlijk gebeuren, we hebben een druk huishouden en het systeem hebben we zeker al 15 jaar in ons huis. Was even zoeken naar wat we wilden en nodig hadden, maar het is prima gelukt. Snel thuis afgeleverd, wij kunnen het huis weer stofzuigen!

Snel en duidelijk

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Meer duidelijkheid over welke onderdelen er zijn.

Hendrik Pyck

Zeer goed

alles stipt uitgevoerd

Wouter De Kruijf

Erg goede en snelle service!

Pluspunten over dit bedrijf

Prima geholpen met onderdelen welke niet standaard in de webshop staan

Jolijn Oud

Service was perfect!!

Pluspunten over dit bedrijf

Denken heel goed mee, super klantvriendelijk.

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Geen, vooral zo doorgaan!

Eep Pol

Uitstekend