Communicatie & Bestelgemak
Kennis & Vakmanschap

Willehard Wortelboer

Werd na plaatsen van bestelling direct gebeld met informatie over latere levering van het product. Prettig opgelost door levering van een iets ander product.

Uitstekende service.

Geen.

herwin kampherbeek

Duidelijk overzichtelijk site

Jan Wijnen

De "Beam service" laat geen stofje liggen. ik kon meteen met mijn stofzuiger in Oirschot langskomen. Het apparaat werd geheel getest. De storing bleek later thuis te zitten in een slecht contact in... De "Beam service" laat geen stofje liggen. ik kon meteen met mijn stofzuiger in Oirschot langskomen. Het apparaat werd geheel getest. De storing bleek later thuis te zitten in een slecht contact in een aansluitstopcontact voor de slang. Onlangs een nieuw stopcontact besteld. De volgende dag meteen in huis. Alees werkt weer als een zonnetje. Prima advies en service. Jan Wijnen Tilburg.

was perfect

was perfect

Menno Kuijs

Alles verliep snel en soepel

supersnelle levering

niets

Ingrid Kerstens

Het bedrijf doet wat het zegt. Bestelling geplaatst en dag erna reeds geleverd. Spijtig genoeg was er een defect aan één van de bestelde items. Heb dit laten weten via mail. Deze was nog maar net... Het bedrijf doet wat het zegt. Bestelling geplaatst en dag erna reeds geleverd. Spijtig genoeg was er een defect aan één van de bestelde items. Heb dit laten weten via mail. Deze was nog maar net verstuurd of ik kreeg reeds telefoon van heel vriendelijke man om dit op te lossen!!
Het defecte onderdeel werd vervangen en het nieuwe de dag erna weer toegekomen!! Ben dus zeer tevreden!

Pluspunten over dit bedrijf

Doen daadwerkelijk wat ze beloven.
Heel vriendelijk en behulpzaam.
Je wordt constant op de hoogte gehouden ivm bestelling via mail.

Geen gevonden

Reint Pot

Behulpzaam en klantvriendelijk

Kennis van zaken

Rob van lier

Super duidelijk en snel geholpen en snel verstuurd!

Goede communicatie ?

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Misschien een totaal pakket!

P Hoekstra

Van te voren duidelijk overzicht over aandachtspunten voor ontwerp

Pluspunten over dit bedrijf

Voor verzending controle op compleetheid bestelling

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Het bestelgemak van de website is nog niet optimaal: raakte snel verdwaald telkens na opgeven nieuw item en aanpassen van aantal items was voor mij ook moeilijk.

Johan van Lagen

Zeer netjes geholpen, en steeds contact gehouden met vragen en oplossingen.

Pluspunten over dit bedrijf

Contact gehad met mensen die kennis van het product hebben.

g de Vries

Prima gegaan

Pluspunten over dit bedrijf

Eenvoudige navigatie en bestel opties

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Men zou bij het bestellen van een item direct kunnen laten zien wat een combinatie kost. Bv slang/borstel/stang.
Wij moesten eerst alles in het winkelmandje stoppen om het vergelijk met een...
Wij moesten eerst alles in het winkelmandje stoppen om het vergelijk met een set te maken.