Communicatie & Bestelgemak
Kennis & Vakmanschap

Brenda van Randen

De klantenservice was erg vriendelijk en heeft veel geduld en ervaring.

klantvriendelijk

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

ik had het prettig gevonden als ik een lokale storingdienst had kunnen bellen om het probleem voor mij op te lossen

Dutch Vision Solutions BV

Alles aan BEAM-zijde, geweldig!

Goede communicatie en deskundigheid

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Met een andere vervoerder in zee gaan!

Michel Schmidt/Dutch Vision Solutions BV

Snel, professioneel en uitermate vriendelijk. Had een vraag gesteld m.b.t. een probleem, oplossing geconformeerd door BEAM, bestelling geplaatst en verzonden. Pakket kwijt door DHL en kon zonder... Snel, professioneel en uitermate vriendelijk. Had een vraag gesteld m.b.t. een probleem, oplossing geconformeerd door BEAM, bestelling geplaatst en verzonden. Pakket kwijt door DHL en kon zonder problemen een andere krijgen. Uiteindelijk mocht ik, onder corona regels, de vervanging komen halen. Moest de unit meenemen dan zou e.e.a. kostenloos ter plaatsen worden vervangen en schoongemaakt. Als klap op de vuurpijl kreeg ik er nog een extra zuigmond bij!

Pluspunten over dit bedrijf

Uitzonderlijke service geleverd, buitengewoon vriendelijk en professioneel bedrijf.

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Geen van beide, ik hoop dat mijn klanten zo positief zijn over mijn bedrijf!

A A van der Linde

Prima geholpen, snel geleverd?

Zie hier boven

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Als men altijd zo werkt niets veranderen, zeer tevreden .

Jozef De Wachter

Prima!

Pluspunten over dit bedrijf

Vlotte en correcte afhandeling.

Particulier: Wim Smink

Heel vriendelijk, niet opdringerig

klant gericht en behulpzaam
komen afspraken na

nvt

L.G. Wubbolts

Zeer correct en snel geleverd.

Pluspunten over dit bedrijf

Ook via watch app keurige snelle reactie

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Ga zo door. Volgens mij valt er niets te verbeteren

Jan martin martin Zuidland

Snel en vlotte leveren

W

S. Sol

Telefonisch contact gehad over het defecte stofzuigersysteem. Aansluitend samen met de contactpersoon de juiste vervangende onderdelen online besteld zodat ik zeker wist dat ik het goede bestelde.... Telefonisch contact gehad over het defecte stofzuigersysteem. Aansluitend samen met de contactpersoon de juiste vervangende onderdelen online besteld zodat ik zeker wist dat ik het goede bestelde. Alle onderdelen waren op voorraad, 's middags besteld en de volgende dag al bezorgd. Top!

Pluspunten over dit bedrijf

Zeer klantvriendelijk. Luisteren goed naar het probleem. Ik werd snel en vakkundig geholpen. Fijn dat er werd meegedacht. Er werd geadviseerd een nieuwe motor te bestellen wat prima door onszelf te... Zeer klantvriendelijk. Luisteren goed naar het probleem. Ik werd snel en vakkundig geholpen. Fijn dat er werd meegedacht. Er werd geadviseerd een nieuwe motor te bestellen wat prima door onszelf te installeren was. Perfect dat er zo eerlijk wordt geadviseerd en dat je niet het gevoel krijgt dat je iets wordt aangesmeerd dat niet nodig is. Daar houden wij van!

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Het was nu niet nodig om de stofzuiger op te sturen, omdat wij dit prima zelf konden repareren. Ook gezien het feit dat mijn partner heel handig is. Maar het is voor een consument niet altijd... Het was nu niet nodig om de stofzuiger op te sturen, omdat wij dit prima zelf konden repareren. Ook gezien het feit dat mijn partner heel handig is. Maar het is voor een consument niet altijd eenvoudig zelf een dergelijke stofzuiger te demonteren en te repareren. Wellicht is een servicemonteur dan prettig, ipv het opsturen of afleveren van een unit.

Guido Roels

Goede service machine moet ik nog testen.

Goede service

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Geluidsdemper iets te lang voor naast de machine naar beneden, aanzuigstuk zit in de weg om mooi recht naar beneden.