Communicatie & Bestelgemak
Kennis & Vakmanschap

g de Vries

Prima gegaan

Pluspunten over dit bedrijf

Eenvoudige navigatie en bestel opties

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Men zou bij het bestellen van een item direct kunnen laten zien wat een combinatie kost. Bv slang/borstel/stang.
Wij moesten eerst alles in het winkelmandje stoppen om het vergelijk met een...
Wij moesten eerst alles in het winkelmandje stoppen om het vergelijk met een set te maken.

Yvonne Klijn

Niet goed er ontbrak een product in de doos. Gebeld wordt na geleverd. Zit er nog op te wachten.

Pluspunten over dit bedrijf

Zeer vriendelijk aan de telefoon.

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Goed na kijken wat er is besteld en daad werkelijk in de doos stoppen wat er is besteld en niet af vinken dat het goed is. Terwijl het niet in de doos zit!

Reactie Stofzuigers.com:

Geachte mevrouw Klijn,
Geachte mevrouw Klijn,
Heel vervelend dat er wat mis is gegaan met uw bestelling, nogmaals onze excuses. Het ontbrekende artikel is direct nagestuurd (27-05) en ik zie dat het vandaag (29-05) bij u is afgeleverd. Hopelijk is het zo naar wens opgelost. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Marieke van Hest
Beam Centraal Stofzuigsystemen

Huub Brouwer

Besteld en snel geleverd

snelle levering

B Classen

Snelle service

Pluspunten over dit bedrijf

Altijd behulpzaam, en samen zieken naar een oplossing indien nodig.
Zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Nvt

Patricia Sabbe

Zeer snelle en goede service

Pluspunten over dit bedrijf

Snelle levering, zeer stevige kwaliteit

Jan Schuurmans

Handgreep besteld

Bijzonder vlotte levering

BTW in prijs opnemen

Glaser

Bij bezoek aan BEAM in Oirschot een goede indruk gekregen van de diverse modellen. Keuze viel op de SC298 t.v.v. onze oude Electrolux ZCV855a, die ook in de showroom aanwezig was. Na relatief... Bij bezoek aan BEAM in Oirschot een goede indruk gekregen van de diverse modellen. Keuze viel op de SC298 t.v.v. onze oude Electrolux ZCV855a, die ook in de showroom aanwezig was. Na relatief eenvoudige montage direct in gebruik genomen en zeer tevreden over zuigkracht, geluidsniveau en bedieningsgemak. In vergelijk met andere leveranciers de beste in prijs/kwaliteit/service verhouding.

Pluspunten over dit bedrijf

Goede informatie, en bij aankoop ook (gratis) installatiemateriaal meegekregen (zelfs een potje PVC-lijm). Bij montage bleek dat er nog een T-stuk nodig was, maar die werd direct (wederom gratis) op... Goede informatie, en bij aankoop ook (gratis) installatiemateriaal meegekregen (zelfs een potje PVC-lijm). Bij montage bleek dat er nog een T-stuk nodig was, maar die werd direct (wederom gratis) op de post gedaan, zodat ik deze de volgende dag al kon monteren.
Prima service!

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Houd de service hoog en selecteer dealers zorgvuldig en niet alleen op technische kennis!

Horry Ghijsen

Via website, gebruikersvriendelijk, werkte perfect, Team onderdelen besteld en betaald. Levering bleef uit door problemen bij DHL.

Pluspunten over dit bedrijf

Goede communicatie: je krijgt echt respons. Het leveringsprobleem werd goed opgelost op basis van wederzijds vertrouwen (ondanks het slechte functioneren van DHL)

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Ik zou het niet kunnen zeggen.

Theo Borsboom

Toppie ??

Pluspunten over dit bedrijf

32 jaar geleden bij beam compleet stofzuig systeem gekocht, was toen nog in Utrecht , werkt nog steeds ivm slijtage div dingen vervangen maar steeds top.

O

Peter

Geweldig! Stofzuigermotor had na jaren trouwe dienst de geest gegeven, 1 email was voldoende om een opmaat offerte te ontvangen.

Pluspunten over dit bedrijf

Hier denken ze in oplossingen, en doen tevens een stapje extra voor hun klanten.