Niets aan te merken

Dik in orde

bellens deckers

Het was in orde

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

het was gemakkelijk via mail

suzy

Gemakkelijk te bestellen. goede snelle levering.

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Ik vond het wel verwarrend dat er een vermelding stond dat de anti allergeen stofzuigzakken werden aangeraden , maar er waren er geen bij om te bestellen voor de stofzuig van Kirby G6..

Eric Van Den Bossche

De bestelling is goed verlopen

Victor Van Mooter

Aangezien ik voor de eerste maal met uw bedrijf in contact kwam kan ik moeilijk een oordeel vellen. De snelheid van de levering was een pluspunt. De afhandeling en duidelijkheid van het factuur was... Aangezien ik voor de eerste maal met uw bedrijf in contact kwam kan ik moeilijk een oordeel vellen. De snelheid van de levering was een pluspunt. De afhandeling en duidelijkheid van het factuur was goed. De prijs van de aangekochte riempjes was eigenlijk overdreven.

Zie bovenaan.

optiek marleen

Probleemloos bestellen

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

duidelijk … weet onmiddellijk welke zakken men moet bestellen

Goed, snel en efficient, maar één min punt, sinds ik een oud product heb, is er een kleine verandering gebeurd in de product lijn, en dit resulteerde in extra aanschaf, dat kon men wel vermelden op... Goed, snel en efficient, maar één min punt, sinds ik een oud product heb, is er een kleine verandering gebeurd in de product lijn, en dit resulteerde in extra aanschaf, dat kon men wel vermelden op de site, duidelijker maken eigenlijk.

PAUL OEYEN

Altijd correct volgens afspraak , vriendelijke mensen