marina sellekaerts

alles ging goed en snel

Ria Van Dijck

PostNL had aangegeven dat ze donderdag gingen leveren dan veranderde het naar vrijdag en dan zaterdag met gevolg dat ik 3 dagen geen boodschappen heb kunnen doen. Ik heb geen probleem dat ze pas... PostNL had aangegeven dat ze donderdag gingen leveren dan veranderde het naar vrijdag en dan zaterdag met gevolg dat ik 3 dagen geen boodschappen heb kunnen doen. Ik heb geen probleem dat ze pas zaterdag leveren als ze dit op voorhand verwittigen en niet dagelijks verschuiven naar de volgende dag.De geleverde producten zijn wel in orde

Ander koerierbedrijf

Reactie Stofzuigeronline:

Vervelend dat de levering niet vlekkeloos verliep. Uw suggestie om een andere vervoerder te gebruiken hebben we al eerder geprobeerd. Echter gaat bij iedere vervoerder een paar % van de zendingen... Vervelend dat de levering niet vlekkeloos verliep. Uw suggestie om een andere vervoerder te gebruiken hebben we al eerder geprobeerd. Echter gaat bij iedere vervoerder een paar % van de zendingen niet vlekkeloos. Ik kan slechts mijn excuses aanbieden en hopen dat het volgende keer beter gaat.

Sandra paesen

Was de 1ste keer dat ik bestelde mijn levering was vlug en inorde volgende keer zal ik zeker terug bij jullie bestellen

Zou het niet weten

Robert Busschots

Vlot verloop van de bestelling en de levering

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

het voorafgaandelijk telefonisch contact verliep zeer vriendelijk,vlot en de duidelijke technische uitleg

Kristin Danneel

Zeer informatieve en gebruiksvriendelijke website.

Supersnelle levering.

Leen Vermeylen

OK

sneller leveren

Marina

Ik heb nog geen ervaring met het bedrijf

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Ik vind het een raar zaakje dat je moet betalen om je iet te laten zien wat je dan moet kopen

Lambert Janssen

Zeer tevreden, correcte afhandeling.

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Levertijd en product, zoals verwacht.

Sonja Geuens

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

De stofzuiger op zich: ik zou niet willen ruilen voor een andere.