lieve@aanhangwagencentrale.be

Geen problemen, netjes goed aangekomen

Hilde Verbessem

Vlotte afhandeling van onze bestelling, duidelijk overzicht op de site waardoor we vrij onmiddellijk vonden wat we nodig hadden

Theo Van Bockxlaer

Vriendelijk onthaal via telefoon Toch was de vroeger werkwijze waarbij men als klant werd opgebeld of er iets nodig was beter. Ik wist zelf niet dat men nu via "stofzuigeronline" moest bestellen Is... Vriendelijk onthaal via telefoon Toch was de vroeger werkwijze waarbij men als klant werd opgebeld of er iets nodig was beter. Ik wist zelf niet dat men nu via "stofzuigeronline" moest bestellen Is mij nooit medegedeeld. Ik hoop dat men vanuit de firma de datum van het nodige onderhoud verder opvolgt.

beste,
bedankt voor de reactie, vroeger belden we de klanten inderdaad voor produkten, helaas zijn we er van moeten afstappen omdat het niet meer haalbaar is voor ons qua files en wegenwerken, uiteraard worden alle klanten opgevolgd voor het onderhoud en bellen we nog steeds de klanten op voor een afspraak t e maken daarvoor.

De levering duurt veel langer dan belooft meer dan een week moeten wachten . De prijs waswel ongelooflijk goedkoop.

bedankt voor u reactie
bedankt voor u reactie
normaal krijg je u levering heel snel, de oorzaak kan zijn dat we zelf niet op tijd geleverd worden en/of door staking van bepaalde instanties wat niet veel voorkomt, dan nemen we met u contact op voor u op de hoogte te houden .
hopelijk kunnen we u in de toekomst nog van dienst zijn .

De Nul Chretien

Ben tevreden over het bedrijf,zouwel willen dat ze voor het herstellen van bz. een snoer vervangen het aan huis te herstellen.

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Spijtig dat alles via de computer moet geburen.Gaan contakt meer met het personeel voor onderhoud,

beste,
bedankt voor de reactie, uiteraard komen wij op afspraak naar de klant voor herstellingen en voor onderhoud, u kan ons altijd bereiken op ons telefoonnummer 03/6444060 en dan maken we een afspraak die voor beide partijen past

Van Assche M

Bediende aan de telefoon was zeer vriendelijk en behulpzaam.

DESSOY Jules

Hallo, ik weet niet hoe ik uw vraag moet beantwoorden omdat ik wacht op mijn bestelling die 8 dagen geleden is geplaatst en ik heb geen nieuws over mijn pakket.

bedankt voor de reactie,
bedankt voor de reactie,
heel jammer omdat te horen, normaal krijg je u levering vrij snel,en als het niet op voorraad is nemen we contact met de klant op via telefoon of via mail, daar is waarschijnlijk iets mis gegaan waarvoor onze excuses .

Heel vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon;
Na het plaatsen van een bestelling online kreeg ik onmiddellijk telefoon om te melden dat een artikel niet beschikbaar was.

beste ,
bedankt voor de reactie,fijn om te horen .