Hugo dom

Bpost voor levering in België

Peet

Alles perfect verlopen

Heel goede service

TEVREDEN OVER MOGELIJKHEID OM BESTELLING TE DOEN ON LINE EN OOK DE SNELLE LEVERING ZIJN EEN PLUSPUNT. BEN WEL TEVREDEN DAT IK NU TOCH TERUG MIJ GERIEF HEB

Aanschaf van stofzuigersteelset van Kirby.

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Ik heb eerst op meerdere sites gekeken. Ik vond het heel prettig dat er voor de Kirby duidelijk aanschafjaren stonden met daaraan gekoppeld welke stelen je dus nodig hebt. Dat voorkomt miskopen. Ik heb eerst op meerdere sites gekeken. Ik vond het heel prettig dat er voor de Kirby duidelijk aanschafjaren stonden met daaraan gekoppeld welke stelen je dus nodig hebt. Dat voorkomt miskopen.
Ook snelle en correcte levering.

Audelonne

Bestelling oke maar pakket niet geleverd door post nl

SNELLE EN CORRECTE UITVOERING VAN DE BESTELLING

SNELHEID VAN DE LEVERING

Vlotte service en correct bij communicatie zowel via mail als telefonisch.

Ralf

De bestelling ging vlot, evenals de betaling verliep zonder problemen. De bestelling was de dag er na al bij de buren geleverd.

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Website kan nog wel een klein beetje moderner.

Vlotte service

Vlotte service

Jeske

De aankoop werd snel opgevolgd. Dat bleek uit een telefoontje dat snel na mijn online-bestelling volgde. De oplossing voor het probleempje werd meteen voorgesteld en uitgevoerd. Zeer geruststellend... De aankoop werd snel opgevolgd. Dat bleek uit een telefoontje dat snel na mijn online-bestelling volgde. De oplossing voor het probleempje werd meteen voorgesteld en uitgevoerd. Zeer geruststellend voor volgende aankopen!

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

De snelle reactie en de correcte uitvoering.
Perfecte afleveri g bovendien!