Christine Gryson

Rubberringen op 23 februari 2018 besteld ,nu zijn we 03 maart 2018 nog niets ontvangen!

Tot nu toe niet

Reactie Stofzuigeronline:

Vervelend dat het zolang duurt. Normaal gesproken horen bestelde producten binnen 1 a 2 dagen bij u aan te komen. Omdat wij geen reactie van u hebben gekregen, wisten wij niet beter dat alles goed... Vervelend dat het zolang duurt. Normaal gesproken horen bestelde producten binnen 1 a 2 dagen bij u aan te komen. Omdat wij geen reactie van u hebben gekregen, wisten wij niet beter dat alles goed was afgewikkeld. Mochten er nog problemen zijn vernemen wij dit graag per telefoon of mail van u.

Stijn

De ervaring was niet goed. Van de bestelling zelf heb ik geen bevestigingsmail mogen ontvangen of bewijs van betaling, enkel de mail voor deze enquete. De levering werd geleverd op het factuur... De ervaring was niet goed. Van de bestelling zelf heb ik geen bevestigingsmail mogen ontvangen of bewijs van betaling, enkel de mail voor deze enquete. De levering werd geleverd op het factuur adres maar niet op het gevraagde afleveradres.

Reactie Stofzuigeronline:

Vreemd, dat u geen bevestigingsmail van uw bestelling heeft ontvangen. Dit kan in principe niet fout gaan omdat dit geheel geautomatiseerd gebeurd. Mogelijk zijn de mails in uw spambox terecht... Vreemd, dat u geen bevestigingsmail van uw bestelling heeft ontvangen. Dit kan in principe niet fout gaan omdat dit geheel geautomatiseerd gebeurd. Mogelijk zijn de mails in uw spambox terecht gekomen?

Etienne

Correcte en stipte levering.
Verpakking was in orde.

Jacobs Hans

Goed en vlug geleverd

hendrik vansteenkiste

Bestelling perfect op tijd geleverd!

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Bestelling perfect op tijd behandeld!

Zeer tevreden over de het bedrijf en over de levertijd.

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Product goed ontvangen. Misschien kan de verpakking iets kleiner gemaakt worden want die vond ik nogal groot voor wat ik besteld had. Zo de afvalberg al wat kleiner maken.

Goed.

Soepel met afhaling.

Chris V.A

Vlotte afhandeling

duidelijke site

Is oke

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Alles vlot gegaan geen opmerkingen.