Stoer

Kirsten de boer

Mijn zoon is gek van deze magazine

Johanna

Me zoon is iedere x blij als het blad stoer op de deurmat valt

Moeder van een blije zoon

Mijn oudste zoon is altijd blij als stoer op de mat valt. Hij laat alles even vallen om er inte bladeren, lezen en puzzelen. Perfect blad voor mijn gamer. En de pokemonbox die we kregen bij de... Mijn oudste zoon is altijd blij als stoer op de mat valt. Hij laat alles even vallen om er inte bladeren, lezen en puzzelen. Perfect blad voor mijn gamer. En de pokemonbox die we kregen bij de eerste stoer, was erg goed gevuld. Dus dubbelop pret.

Laura rengers

Vind het een fantastisch tijdschrift die echt op de leeftijd van mijn zoontje inspeelt. (9 jaar) alles wat op het moment hip en trending is komt in het tijdschrift aanbod.

Rook

Prima geregeld. Altijd op tijd en cadeau pakket was echt de moeite waard.

H.Craens

Er staat veel over verschillende figuren uit bekende spellen in en er staan ook spelletjes en stripverhalen, posters en stap voor stap tekenoefeningen in waardoor het een leuk en stoer blad is om te... Er staat veel over verschillende figuren uit bekende spellen in en er staan ook spelletjes en stripverhalen, posters en stap voor stap tekenoefeningen in waardoor het een leuk en stoer blad is om te lezen. Er staat altijd wel iets in dat interessant gevonden wordt door de lezer.

Sigrid

Goed en snel geleverd

Familie Houter

Mijn zonen 7-11 jaar vinden het een heel leuk blad, met strips, games en info over games en strips.

Reactie Stoer:

Wat geweldig om te lezen dat jouw zoons zo enthousiast zijn! 😃