Stoer

Mandy Schartz

Zeer goed, leuk blad

Een tevreden oma

Mijn kleinzoon is superblij met het blad elke x wanneer het in de bus ligt is het stil in huis. Ook het welkomstpakket werd gewaardeerd en heeft er heel veel plezier van.

Lara Brummelman

Ik vind het een super leuk en stoer blad je beleeft er van alles in en er zitten super leuke spelletjes in. Er zitten ook leuke spel/film aanraders in. Het is ook en super leuk welkomscadeau.

Grace Moes

Het blad is niets mis mee en is erg leuk. De klantenservice reageert traag en mijn pokemon box had niet de waarde die het had moeten hebben.

Astrid Hop

Leuk tijdschrift, mijn zoon leest het graag! Er zouden misschien wat meer verhaaltjes in mogen. Maar de spellen zijn erg leuk.

Mdejong

Top service! Makkelijk om een abbo aan te vragen. En heb je vragen, kan je de meeste antwoorden wel op de site vinden. Wel jammer dat er niet bij elk Tijdschrift een kleinigheidje bij zit.

C. Souren

Super! Mijn zoon is elke maand weer blij met zijn nieuwe magazine. Ook het welkomscadeau heeft een goede indruk gemaakt. Hij denkt alleen nu elke keer zo een mooie box te krijgen haha

Melanie

Ik raad stoer zeker aan, super leuke tijdschriften,leuke spulletjes hebben ze ook en zeker niet te duur

Wiegers

Een positieve ervaring, komt afspraken na en voldoet aan de verwachting