Stoer

Sylvia Verdaasdonk

Sjoerd

Wel even wennen omdat ik eerst het zomerbroek had. In de gewone stoer staan bijna geen puzzels etc.

Nathalie

Moeilijk bereikbaar

Fam Croes

Een fijn bedrijf met snelle reactie bij vragen

Bianca

Super leuk blad voor stoere jongens en meiden die van gamen en pokemon houden.

M. Valder

Ik ben erg blij met Stoer. Het afsluiten van het abonnement ging snel en het cadeau viel heel goed in de smaak bij onze zoon.

Hospers

Goede ervaring. Zoon is altijd erg blij als Stoer weer op de mat ligt. Het is daadwerkelijk waarde voor je geld.

Marissa Voortman

Mijn zoon van 7 vindt het altijd een feestje wanneer het blad op de deurmat valt. Vaak zitten er Pokemonkaarten bij, wat het natuurlijk extra leuk maakt. Afgelopen keren waren het winterdoeboek en... Mijn zoon van 7 vindt het altijd een feestje wanneer het blad op de deurmat valt. Vaak zitten er Pokemonkaarten bij, wat het natuurlijk extra leuk maakt. Afgelopen keren waren het winterdoeboek en de posters een grote hit! Absoluut blij met dit abonnement!

Skye verweij

Altijd optijd geleverd

Julie Seeuws

Mijn zoon van 7 kijkt maandelijks uit naar Stoer. Het staat vol leuke dingen, Kirby, Pokémon, Super Mario, Minecraft. Ook de weetjes over dieren vindt hij erg leuk. En dan zat er bovenop nog een... Mijn zoon van 7 kijkt maandelijks uit naar Stoer. Het staat vol leuke dingen, Kirby, Pokémon, Super Mario, Minecraft. Ook de weetjes over dieren vindt hij erg leuk. En dan zat er bovenop nog een pakje Pokémonkaarten bij de zending van deze maand. Zijn geluk kon niet op!