Ben zeer tevreden kids kijken uit naar de magazines elke maand geen probleem bij levering altijd correct super tevreden

Manon

10/10

Prima. leuk blad voor groot en klein.

Kelly van oort

10/10

Onze zoon een abonnement gegeven op stoer omdat hij een mega pokemon en Maria fan is. Het is een erg leuk tijdschrift voor stoere jongens en natuurlijk meisjes. Wij kozen de pokemon cadeau box bij... Onze zoon een abonnement gegeven op stoer omdat hij een mega pokemon en Maria fan is. Het is een erg leuk tijdschrift voor stoere jongens en natuurlijk meisjes. Wij kozen de pokemon cadeau box bij het abonnement. Dit was een erg leuke en goed gevulde box waar onze jongens heel blij mee waren. Ook de andere cadeaus zijn erg leuk !! En het stimuleert ze ook nog eens om te lezen dus een win win situatie.

Marijke

10/10

Dankzij het stoer magazine wilt mijn zoon wel lezen wat zoms moeilijker verloopt. Dank jullie wel voor de leuke magazine. Beste keuze die ik ooit heb gemaakt!

P christ

10/10

Mijn kleinzoon is super blij elke maand n boek van stoer er zit altyd wel iets bii pokemon kaarten of iets anders hij vraagt altyd oma is me volgende boek r al hij neemt ze mee na huis en leest... Mijn kleinzoon is super blij elke maand n boek van stoer er zit altyd wel iets bii pokemon kaarten of iets anders hij vraagt altyd oma is me volgende boek r al hij neemt ze mee na huis en leest t met zijn vriendje daar ook en bij mij leest jij ze ook en vertelt wat r in staat hij zei mijn vriendje wil ook zo n abbonement k zei kan de mama of papa lid van worden voor jd vriendje houd ook van pokdmon net als mijn kleinzoon n te gek boek stoer

Celine

10/10

Kinderen vinden het altijd een feestje als het boekje komt! Af en toe Pokemon kaarten erbij maakt het af !