Stoer

plaggenborg

Supper geregeld en de boek komt altijd netjes op tijd en zit veel informatie en en leerzaam en ook leuk met de cadootjes extra erbij echt een anrader

Veel plezier met STOER ๐Ÿ’–

Hinder85

Leuke aanbieding en voordeliger als steeds Los kopen in de winkel

Fijn dat STOER zo goed ontvangen wordt! Bedankt voor je review! ๐ŸŽฎ๐Ÿ•น

Jill

Erg leuk tijdschrift voor mijn zoon van 8. Hij vind het wel jammer dat er weinig strips in staan, maar het gaat veel over gamen en dat is helemaal zijn ding!

Reactie Stoer:

We waarderen jouw feedback!

Danielle van korven 06 20151243

Slecht! Nooit het welkomstcadeau, de airup ontvangen

Reactie Stoer:

Mogelijk dat er iets mis is gegaan met de levering. We gaan het z.s.m. oplossen. We hebben je een bericht gestuurd!

Soze

Leuke magazine mij kind is wel tevreden.

Dyordan

Onze zoon is 7 jaar en voor deze review heb ik hem gevraagd wat hij van het blad Stoer vindt. Want de beste beoordeling lijkt mij vanuit de lezer te komen.
Hij zei dat hij het een leuk blad...
Hij zei dat hij het een leuk blad vindt, maar stiekem niet alles leest. Hij hoopt, net als winter en zomerboek, dat er meer opdrachtjes te vinden zouden zijn in Stoer. Dat mogen ze wel verbeteren vond hij. Ook vindt hij het jammer dat hij maar 1x per maand post krijgt, want had best nog wel een keer gemogen. Hij kijkt ook uit naar de presentjes die er soms bij zitten.
Hij vindt het leuk geschreven en wil misschien later ook daar werken.

Hij was erg blij met alle spullen uit de goodiebag die je bij het abonnement kreeg, ookal kreeg hij een kussen in plaats van een rugzak.

Ik als moeder vind het mooi te zien dat hij zich ook gezien voelt in huis doordat hij zijn eigen blad via de post krijgt. Over het algemeen is hij de eerste dag een half uur zoet met het boekje. En wordt hij ook nog weleens open geslagen als hij weer wat aan vrienden wilt laten zien. Al met al een leuk Stoer boekje voor onze zoon.

Reactie Stoer:

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je de tijd genomen hebt om dit zo uitgebreid in te vullen. Je zoon mag altijd komen solliciteren bij de STOER redactie! ๐Ÿ˜‰

Alisa Sarmini

Top!!!

๐Ÿ˜ƒ

Riet

Leuk magazine en erg leerzaam als je van games en pokemon houd

๐ŸŽฎ๐Ÿ˜‰

Ashley

Super gaaf blad. Alles snel en netjes geregeld en snel thuis.

....

Prima en voordelig