Stoer

Felicia

Ik vind het persoonlijk een duur abonnement voor wat je krijgt. Welkomstpakket bestond uit een tas met heel wat pokemon kaartjes. Leek niet op de waarde die werd beloofd. Tijdschrift valt tegen. 1... Ik vind het persoonlijk een duur abonnement voor wat je krijgt. Welkomstpakket bestond uit een tas met heel wat pokemon kaartjes. Leek niet op de waarde die werd beloofd. Tijdschrift valt tegen. 1 keer niet eens gehad en moest daar zelf achteraan en een nieuwe aanvragen.

Courtney

Leuk blad, niet teveel pagina’s (mijn zoon houd niet veel van lezen), dit is een ideale oplossing omdat het in zijn interesse gebied ligt (games). Helaas tot op heden nooit het welkomst geschenk... Leuk blad, niet teveel pagina’s (mijn zoon houd niet veel van lezen), dit is een ideale oplossing omdat het in zijn interesse gebied ligt (games). Helaas tot op heden nooit het welkomst geschenk ontvangen na nogmaals contact opgenomen (sep jl.) te hebben. Erg jammer.

Amy Koolloos

Slechte levering. Levering vind soms bijna een maand later plaats. Bedrijf geeft PostNL de schuld. Maar als mijn andere post en bladen komen wel op tijd.
Als ik dit had geweten had ik geen...
Als ik dit had geweten had ik geen abonnement afgesloten. Helaas zitten we er nog tot 2025 aan vast.

Het blad zelf vind mijn zoontje wel leuk om te lezen.

Stoer

Het zijn leuke boekjes

Bedankt!

Patricia heerze

Zeer tevreden en 3 blije jongens thuis

Reactie Stoer:

Dat vinden we leuk om te lezen! Veel leesplezier toegewenst voor alledrie!

Michelle

Superleuk blad voor jonge kids, mijn zoontje kijkt er altijd naar uit.

Wat super!

Aurore Verhelst

Een magazine voor tieners. Mooie, degelijke en kwaliteitsvolle magazine! Onze tiener krijgt geen genoeg van STOER en is telkens razend benieuwd om de brievenbus te ledigen. Af en toe een leuke... Een magazine voor tieners. Mooie, degelijke en kwaliteitsvolle magazine! Onze tiener krijgt geen genoeg van STOER en is telkens razend benieuwd om de brievenbus te ledigen. Af en toe een leuke verassing erbij en de affiches hangen al mooi in zijn kamer. Echt leuk, eens iets anders of gamen. Een leuke ervaring voor hem, zijn interesses worden gevoed en hij krijgt er nieuwigheden gratis bijgevoederd. Zalig als ouder!!

Reactie Stoer:

Wat top! Bedankt voor de review!

Alleen maar positieve feedback. Sterker nog we vinden het jammer dat het maar 1 boekje per maand is.

Super tof!, mijn kindjes zijn dan nog wel heel klein voor de aanbevolen leeftijd ( 4&5). Maar met mijn hulp en alles wat we samen doen vinden ze het echt heel leuk. Bovendien maken we er gelijk een... Super tof!, mijn kindjes zijn dan nog wel heel klein voor de aanbevolen leeftijd ( 4&5). Maar met mijn hulp en alles wat we samen doen vinden ze het echt heel leuk. Bovendien maken we er gelijk een moeder zoon momentje van. We kijken er altijd erg naar uit als dit boekje komt!

Reactie Stoer:

Wat leuk dat jullie er een moeder-zoon momentje van maken! Daar worden wij blij van!

Giacomini

Supper ervaring men zoontje werkt veel on de boeken van stoer enkel spijtig Dat ik ze soms niet aan krijg ma er Dan wel voor betaal