Micha van hooff

Prima ervaring, kwaliteit goed, prijs goed, afspraken nakomen goed, levering goed, contact goed!

Reactie Steigerplank.com:

Hartelijk bedankt voor deze mooie review!
Veel klusplezier gewenst namens Steigerplank.com.

Gebr van Vliet

Goede service en top kwaliteit

Rob

Prima service, goede kwaliteit hout

Rob

Goed en snel geleverd top

N. Wiggerman

Sterk verkleurde planken ontvangen

Beste,
Wat jammer om te vernemen! Heeft u dit ook al kenbaar gemaakt aan onze klantenservice? Zo niet, stuur dan gerust een aantal foto's van de planken naar bestelling@steigerplank.com. Dan bekijken we wat we voor kunnen betekenen.
Onze excuses voor het ongemak.

Hans van D

Prima ervaring. Mooie planken snel geleverd. Voor een goeie prijs. Voor de aankoop hebben we zelfs in Hoogeveen bij het bedrijf kunnen kijken.

Reactie Steigerplank.com:

Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn dat u een positieve ervaring heeft gehad.
Veel klusplezier gewenst!

Cramer

Prima flexibel bedrijf

Reactie Steigerplank.com:

Bedankt voor deze review!

Rob Dillen

Helemaal goed

Emmi

Goede prijs , echter maat van breedte ong 20 cm klopte niet eerder 19 a 19,5 dat vond ik jammer.

Bedankt voor uw review!
De weergegeven afmeting is inderdaad circa 19,5 á 20 centimeter. Echter is het gebruikt steigerhout en kan het wat afwijken.
Onze excuses dat het iets meer...
Bedankt voor uw review!
Onze excuses dat het iets meer afwijkt. We wensen u veel plezier met uw bestelling!