Alain Peeters

18 oktober vorig jaar (SI214537) werd mijn bestelling van 120 'TOP steigerplanken gebruikt 3 meter' vlot geleverd. De planken werden strak tegen mekaar geplaatst. Nu 3 maanden na plaatsing zijn er... 18 oktober vorig jaar (SI214537) werd mijn bestelling van 120 'TOP steigerplanken gebruikt 3 meter' vlot geleverd. De planken werden strak tegen mekaar geplaatst. Nu 3 maanden na plaatsing zijn er ondanks dat het gebruikte en droge planken zijn spleten van 2 à 3 mm ontstaan. Is zo'n krimp normaal bij dit type van steigerplanken?

Beste Alain,
Bedankt voor je bericht!
Beste Alain,
Bedankt voor je bericht!
Hoewel de planken al zo goed mogelijk zijn gedroogd, is een kleine krimp - bij elke houtsoort - in principe niet te voorkomen. Zo ook bij gebruikt steigerhout. De invloeden van het hout spelen hierbij ook een rol. Denk hierbij aan de weersomstandigheden, temperatuur en dergelijke.
Ik hoop hiermee uw vraag voldoende te hebben beantwoord.

bedrijf klus

Bij aankomst om op te halen zag ik dat ze ook meter stukken hebben dit stond niet op de site voor elke zaag sneden betaal je als ik 3 meter zou nemen zou deze 10 keer gezaagd moeten worden prijs is... Bij aankomst om op te halen zag ik dat ze ook meter stukken hebben dit stond niet op de site voor elke zaag sneden betaal je als ik 3 meter zou nemen zou deze 10 keer gezaagd moeten worden prijs is dan €7.50 Dit snap ik niet maten zijn het zelfde die ik nodig had. bij aan komst moet je iemand aan spreken anders sta je daar nog uren,Met op laden ho maar.ik haal volgende keer wel bij mijn eigen leverancier die zaag planken wel gratis van 30cm uit plank van 3 meter hout viel ook tegen zie in de lengte zaag sneden. jammer raad dus niet aan vind bij elkaar klant onvriendelijk.

Beste,
Bedankt voor de terugkoppeling.
Jammer dat u ons bedrijf als klantonvriendelijk heeft ervaren, dat is zeker niet de bedoeling.
Om nog even op uw schrijven terug te komen:
-...
Beste,
Bedankt voor de terugkoppeling.
Om nog even op uw schrijven terug te komen:
- Van de gedroogde steigerplanken (die u had besteld) hebben we inderdaad geen meters op voorraad, daarom staan ze ook niet op de website. Vermoedelijk heeft u meters van een andere houtsoort zien liggen.
- Wij krijgen enkele klanten per dag, tussendoor zijn onze medewerkers bezig met andere werkzaamheden. Hierdoor kan het voorkomen dat onze klanten een medewerker aan dienen te spreken.
- Wij helpen inderdaad bewust niet met het inladen van planken. Onze ervaring is dat klanten dit het beste zelf kunnen doen. Op deze manier voorkomen we ook eventuele schade aan uw eigendommen.
Bij een eventuele volgende keer, geef het gerust direct aan bij onze medewerker. Wij staan u graag te woord en helpen u graag met uw bestelling.
Het team van Steigerplank.com

André Jacobs

Snelle levering, aantrekkelijke prijzen goede service, ook als er iets misgaat. Wel opletten met de planken. Ze zijn zeker niet recht! de geschaafde planken zijn dat wel

Henk Janissen

Goed en snel

ANW

Nette correcte levering

Bedankt voor uw review!

Erik

Slechte kwaliteit planken ontvangen. Ondanks mijn verzoek om nette planken te leveren met zo weinig mogelijk noesten, was meer dan 10 procent van de planken sowieso niet bruikbaar doordat er veel... Slechte kwaliteit planken ontvangen. Ondanks mijn verzoek om nette planken te leveren met zo weinig mogelijk noesten, was meer dan 10 procent van de planken sowieso niet bruikbaar doordat er veel gaten in zaten (uitgevallen noesten). En de rest van de planken was al niet veel beter: vochtig hout, veel noesten, scheefgetrokken kromme/bolle planken, slecht geschaafd. Kortom, niet voor herhaling vatbaar!
Heb overigens 10 procent van het aankoopbedrag teruggekregen, maar daarmee was de schade/ergernis bij nader inzien eigenlijk niet verrekend. Enige pluspunt was de snelle levering.

Beste,
Onze excuses dat u niet de gewenste kwaliteit heeft ontvangen. Daarom hebben we hiervoor een compensatie gegeven. Dit is in overleg gegaan met u. Het betreurt ons om achteraf alsnog deze review te ontvangen.
Desondanks wensen we u alsnog veel klusplezier toe!

Wouter

Goede planken, snel geleverd.
Jammer van de hoge verzendkosten

Reactie Steigerplank.com:

Bedankt voor uw review! Fijn dat de planken naar wens zijn.
Bedankt voor uw review! Fijn dat de planken naar wens zijn.
De hoge verzendkosten zijn inderdaad jammer. Dat zijn we volledig met u eens. Omdat we werken met een landelijke transporteur, zijn dit jammer genoeg de prijzen die we moeten hanteren.
Veel klusplezier gewenst!

van Duinen

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden volgens afspraak !

Reactie Steigerplank.com:

Goed om te horen. Veel plezier met uw bestelling!

Jack

Snelle levering. Mooie planken prima kwaliteit.

Reactie Steigerplank.com:

Veel plezier met uw bestelling!