Breider

Donderdag langs geweest om hout voor een tuintafel uit te zoeken. Super goede en vriendelijke uitleg gekregen van Arjan.
Maandag de bestelling opgehaald. Alles was top voorbereid en wederom...
Maandag de bestelling opgehaald. Alles was top voorbereid en wederom een hele duidelijke uitleg. Arjan, heel erg bedankt voor de service! De tafel stond in een half uur in elkaar! We komen zeker binnenkort langs voor de tweede tafel.

Hartelijke groeten van fam. Breider

Reactie Steigerplank.com:

Bedankt voor deze ontzettend mooie review! Deze hebben we doorgestuurd aan Arjan, zodat hij uw complimenten ook leest. Nogmaals bedankt en veel plezier met jullie nieuws tafel!

Pilat

Ja

Dank u wel!

Anne Mensinga

Fantastiek

Reactie Steigerplank.com:

Hier doen we het voor, bedankt!

holthuijzen

In prima staat ontvangen

Reactie Steigerplank.com:

Fijn om te lezen, bedankt voor uw review!

Bluf foodcafé

Prima geholpen . navraag over levertijdstip snel opgevolgd ze zeggen wat ze doen en doen wat ze beloven dus dikke prima !

Reactie Steigerplank.com:

Hier worden we blij van! Bedankt voor deze mooie woorden

Gerard

Bestelling lag netjes klaar en de materialen zijn van prima kwaliteit

Reactie Steigerplank.com:

Dank u wel voor deze mooie woorden!

Schuur7.nl

Prima, als altijd. mooi gesorteerd hout

Dank u wel!

Remy

Goede communicatie, netjes afgeleverd en vooral prima hout. De steigerhouten bank staat al.

Reactie Steigerplank.com:

Wat goed om te lezen, dank u wel voor deze mooie woorden! U bent, zo te lezen, meteen aan de slag gegaan. Goed bezig! Veel plezier met de zelfgemaakte bank

2loveit

Bedankt!

KS

Vlotte en correcte levering

Reactie Steigerplank.com:

Fijn om te horen, dank u wel!