Hilda

Op tijd afgeleverd. Alleen het hout was vochtig en diverse planken zijn krom/ bol

Dag Hilda,
Jammer om te vernemen dat het hout niet goed droog is. Heeft u dit ook kenbaar gemaakt aan onze klantenservice? We zien uw reactie graag tegemoet!
Onze excuses voor het...
Dag Hilda,
Onze excuses voor het ongemak.

p

Prima op alle fronten

Bedankt voor uw review!

Tim

Snel geleverd volgens afspraak. Geborstelde gebruikte steigerplanken gescoord voor een projectje. Een deel van de planken was in eerste instantie niet helemaal naar wens, dat is na contact met de... Snel geleverd volgens afspraak. Geborstelde gebruikte steigerplanken gescoord voor een projectje. Een deel van de planken was in eerste instantie niet helemaal naar wens, dat is na contact met de klantenservice heel snel en netjes opgelost.

Reactie Steigerplank.com:

Fijn om te vernemen dat we het naar wens hebben kunnen oplossen! Veel plezier gewenst met de planken!

Chibog Oriental Fusion Cuisine

Snel geleverd

Dick Bekers

Laatst wat steigerplanken besteld. Ik had een foutje gemaakt. Werd zonder problemen meteen goed opgelost. Levering prima.

Reactie Steigerplank.com:

Goed om te vernemen dat het naar wens is verlopen/opgelost!
Veel plezier met uw bestelling.

Evert van Roon

Goed en snel en Duidelijke levertijd met goede communicatie

Reactie Steigerplank.com:

Bedankt voor uw review! Veel plezier met uw bestelling steigerhout.

Lodewijck

Steigerplank is prima in orde. Makkelijk besteld en snel geleverd. Helaas heeft het koeriersbedrijf waarmee zij samenwerken niet dezelfde werkethiek. Planken worden op de openbare weg neergezet met... Steigerplank is prima in orde. Makkelijk besteld en snel geleverd. Helaas heeft het koeriersbedrijf waarmee zij samenwerken niet dezelfde werkethiek. Planken worden op de openbare weg neergezet met de mededeling dat ze niet worden betaald om goederen naar een verdieping te brengen. Jammer

Fred

Bestelde planken volgens afspraak vlot geleverd

Reactie Steigerplank.com:

Fijn om te vernemen. Veel plezier met uw bestelling!