Aldo

Alles was top, bezorging en product.

Reactie Steigerplank.com:

Heel fijn om dit te lezen, bedankt! Veel plezier met uw bestelling!

Henri van de Belt

Heel goed

Reactie Steigerplank.com:

Hier zijn we blij mee, dank u wel! :)

GoedGevonden

Prima kwaliteit, snelle levering

Reactie Steigerplank.com:

Bedankt voor uw review en voor uw (jarenlange) vertrouwen in ons!

BonusMalusBV

Hout met defecten geleverd

Reactie Steigerplank.com:

Ook via deze weg onze excuses voor de tegenvallende kwaliteit van een aantal planken. Gelukkig was het grootste gedeelte van de planken van goede kwaliteit! Inmiddels hebben we contact gehad en... Ook via deze weg onze excuses voor de tegenvallende kwaliteit van een aantal planken. Gelukkig was het grootste gedeelte van de planken van goede kwaliteit! Inmiddels hebben we contact gehad en hebben we u een nalevering gedaan. We gaan er vanuit het zo netjes opgelost te hebben. Veel succes met het project!

Nicolette

Levering niet binnen een dag maar duurde 4 dagen . Verder prima

Reactie Steigerplank.com:

Bedankt voor uw review! Onze excuses dat de levering langer duurde dan u mocht verwachten. We proberen altijd om bestelling z.s.m. te leveren, in sommige hoeken van Nederland is dit wat lastiger.... Bedankt voor uw review! Onze excuses dat de levering langer duurde dan u mocht verwachten. We proberen altijd om bestelling z.s.m. te leveren, in sommige hoeken van Nederland is dit wat lastiger. Excuses dat we hierin uw verwachtingen niet waar hebben gemaakt. Toch veel plezier gewenst met de planken!

D. Jansen

Fijn en snel

Dank u wel!

B. Beltman

Deze mensen kijken de order na en denken mee. Er was twijfel over de order. Ze hebben gebeld. Order hersteld!! Top!!!

Reactie Steigerplank.com:

Wat een mooie woorden, dank u wel daarvoor!

zelfbierbrouwen.com

Zeer goed

Reactie Steigerplank.com:

Bedankt voor uw review, daar zijn we blij mee!

Sandra Posthuma

Goed, snel, behulpzaam!

Reactie Steigerplank.com:

Hier worden we blij van! Dank u wel!

Noah

Goede service, mooi hout gekocht dat perfect op maat gezaagd was. Erg lage prijs ook dus zeker een aanrader.

Reactie Steigerplank.com:

Bedankt voor de mooie woorden!