Bertho Eding

Top service

Reactie Steigerplank.com:

Bedankt voor uw positieve woorden!

Robert

Snelle correcte levering

Reactie Steigerplank.com:

Bedankt voor uw mooie woorden!

Tim

Goede service

Dank u wel!

Donny

Helemaal top! Ze bellen netjes wanneer het afgeleverd mag worden en konden zelfs nog wat toevoegen aan de bestellen op de laatste dag :)

Daarnaast een lief kaartje ontvangen omdat ik net...

Daarnaast een lief kaartje ontvangen omdat ik net mijn nieuwe huis heb gekocht + de producten zijn perfect in orde.

Dikke aanrader

Reactie Steigerplank.com:

Heel erg bedankt voor de mooie woorden! Daar krijgen wij een grote glimlach van op ons gezicht! :D

Peter

Super

Dank u wel!!!

Dion

Heel fijn bedrijf met top kwaliteit producten!

Reactie Steigerplank.com:

Bedankt voor uw mooie woorden, daar worden we blij van! :)

Jos Schlepers

Prima kwaliteit en betaalbare prijs.

Reactie Steigerplank.com:

We zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit en prijs! Veel plezier met uw bestelling!

Hans Doomernik

Deze keer gekozen voor afhalen, perfect geholpen door een enorm vriendelijke medewerker.

Reactie Steigerplank.com:

Wat een mooi compliment, dank u wel!

Muslimah

Wij zijn erg teleurgesteld, we hadden 5 meter planken besteld en toen kwam er een mail met de mededeling dat de auto te lang is voor bij ons in de straat en dat de planken door de helft moesten. De... Wij zijn erg teleurgesteld, we hadden 5 meter planken besteld en toen kwam er een mail met de mededeling dat de auto te lang is voor bij ons in de straat en dat de planken door de helft moesten. De dag van bezorging bellen ze op het laatste moment af omdat ze de verkeerde auto bij zich hebben en dat het de volgende dag bezorgd wordt ( ik kwam uit mijn nachtdienst en heb voor niks zitten wachten )

Reactie Steigerplank.com:

Bedankt voor uw eerlijke review, met daarin uw feedback. Daar willen we van leren! Het klopt inderdaad dat we op uw adres helaas niet met een vrachtwagen konden komen die 5 meter planken vervoerd.... Bedankt voor uw eerlijke review, met daarin uw feedback. Daar willen we van leren! Het klopt inderdaad dat we op uw adres helaas niet met een vrachtwagen konden komen die 5 meter planken vervoerd. Daarom hebben we dit op voorhand willen ondervangen om teleurstellingen bij het bezorgen te voorkomen, vandaar de e-mail daarover. Het is wel echt onwijs zuur dat uw bestelling per abuis op een te grote vrachtwagen is ingepland. Onze excuses dat u voor niets heeft gewacht, terwijl u uit een nachtdienst kwam. Dat is niet hoe wij willen dat bezorgingen verlopen! Inmiddels heeft u de planken ontvangen, ondanks de valse start hopen we dat de kwaliteit van de planken bevalt en dat u er veel plezier van heeft!

Ay Ling Josaputra en Wierd Vonk

Makkelijk super snel en goed

Reactie Steigerplank.com:

We zijn heel erg blij dat u zo tevreden bent. Bedankt voor de moeite die u genomen heeft om deze review te schrijven! Veel plezier gewenst van uw bestelling!