Muslimah

Wij zijn erg teleurgesteld, we hadden 5 meter planken besteld en toen kwam er een mail met de mededeling dat de auto te lang is voor bij ons in de straat en dat de planken door de helft moesten. De dag van bezorging bellen ze op het laatste moment af omdat ze de verkeerde auto bij zich hebben en dat het de volgende dag bezorgd wordt ( ik kwam uit mijn nachtdienst en heb voor niks zitten wachten )

Reactie Steigerplank.com:

Bedankt voor uw eerlijke review, met daarin uw feedback. Daar willen we van leren! Het klopt inderdaad dat we op uw adres helaas niet met een vrachtwagen konden komen die 5 meter planken vervoerd. Daarom hebben we dit op voorhand willen ondervangen om teleurstellingen bij het bezorgen te voorkomen, vandaar de e-mail daarover. Het is wel echt onwijs zuur dat uw bestelling per abuis op een te grote vrachtwagen is ingepland. Onze excuses dat u voor niets heeft gewacht, terwijl u uit een nachtdienst kwam. Dat is niet hoe wij willen dat bezorgingen verlopen! Inmiddels heeft u de planken ontvangen, ondanks de valse start hopen we dat de kwaliteit van de planken bevalt en dat u er veel plezier van heeft!

Score voor Steigerplank.com: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee