Bereikbaarheid via telefoon / email
Aanbod van sprekers
Toegevoegde waarde

ACE netwerk

Plezierig contact, behulpzaam en helder.

Waar ken je ons van?

Wij wilde heel specifiek Christian Kromme als spreker voor ons event, zo kwamen we bij jullie uit.

Ecare

Contact verloopt soepel, erg fijn.

Via via

Zorggroep Alliade

Prima, reageren snel. Voelen goed aan wat je nodig hebt en of spreker bij je event past. Denken mee.

Waar ken je ons van?

We hebben een keer gewerkt met Marijke Roskom. Toen zij we via internet bij jullie terecht gekomen.

ABAB Accountants en Adviseurs

Goed! Goed ondersteund en contact verloopt snel en goed.

Via zoekmachine

Commerciële Club Emmen

Zeer behulpzaam en prettig in de communicatie. Altijd goed!

Waar ken je ons van?

In eerste instantie denk ik via Google gevonden. Nu al vaker mee gewerkt

Holmatro NL B.V.

De ervaring met het Sprekershuys is prima bevallen! Contacten, zowel telefonisch als per mail, liepen uitstekend. Jack Tucker hebben wij ingehuurd tijdens één van onze World Cafés. Als geen ander... De ervaring met het Sprekershuys is prima bevallen! Contacten, zowel telefonisch als per mail, liepen uitstekend. Jack Tucker hebben wij ingehuurd tijdens één van onze World Cafés. Als geen ander wist hij op zijn manier duidelijk te maken wat er goed en fout gaan tijdens een werving- en selectieprocedure. De verwachtingen die wij hadden van hem wist hij volledig waar te maken.

Gevonden via internet

Vaessen-Schoemaker

Zeer positief, ze zijn zeer welwillend om te helpen en mee te denken. Mocht ik in de toekomst nog op zoek zijn naar een spreker dan zal ik zeker het Sprekeshuys benaderen.

wkk

Ervaring is prima, ga zeker nog van ze gebruik maken wanneer ik weer een dagvoorzitter of spreker nodig hebt

google

DVEP Energie

Wij hebben via het Sprekershuys Ben van der Burg op onze klantendag kunnen laten spreken. Hij heeft onze klanten goed kunnen inspireren en vermaken. Het contact met het Sprekershuys was top. We zijn... Wij hebben via het Sprekershuys Ben van der Burg op onze klantendag kunnen laten spreken. Hij heeft onze klanten goed kunnen inspireren en vermaken. Het contact met het Sprekershuys was top. We zijn snel en vriendelijk geholpen.

WeY Strategie Realisatie B.V.

Zeer inspirerende spreker die onze gasten heeft meegenomen in de digitalisering van onze wereld. Het maken van afspraken, de opvolging en nakomen van de afspraken was perfect. Complimenten voor... Zeer inspirerende spreker die onze gasten heeft meegenomen in de digitalisering van onze wereld. Het maken van afspraken, de opvolging en nakomen van de afspraken was perfect. Complimenten voor Anouk en uiteraard de spreker Christian Kromme. Het was een beleving!

Waar ken je ons van?

Via het boek van de gewenste spreker gevonden.