Bereikbaarheid via telefoon / email
Aanbod van sprekers
Toegevoegde waarde

Marije Reinsma / Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland

Ik heb onze samenwerking als heel prettig ervaren!

Waar ken je ons van?

Wij werken al meerdere jaren samen. Ik ken jullie van internet van mijn zoektocht naar sprekers.

Klantgericht, bied geschikte sprekers aan en goed bereikbaar.

Waar ken je ons van?

Zocht een specifieke spreker en kwam toen via google bij Sprekershuys terecht.

EyeOn

Goede ervaring. Snelle service en vriendelijk contact.

Anouk

Hink Slagter / Cosis

Donderdag ruim 2 uur mogen genieten van een inspirerende sessie van Wim van Rooijen (Fountainheads). Samen met 9 andere AOG studenten nieuwe inzichten opgedaan op gebied van leiderschap i.r.t.... Donderdag ruim 2 uur mogen genieten van een inspirerende sessie van Wim van Rooijen (Fountainheads). Samen met 9 andere AOG studenten nieuwe inzichten opgedaan op gebied van leiderschap i.r.t. technische innovaties en de oprukkende sociaal media. "Fasten your seatbelts..."

AOG management opleidingen

Studievereniging Business, Finance & Law

Voor een evenement van de studievereniging zochten wij een interessante en boeiende spreker. Na wat contact en een wijziging van onze kant kwam het Sprekerhuys met een aantal sprekers die ons... Voor een evenement van de studievereniging zochten wij een interessante en boeiende spreker. Na wat contact en een wijziging van onze kant kwam het Sprekerhuys met een aantal sprekers die ons aanspraken. Ook zat hier de voor ons goede spreker tussen die goed aansloot bij het publiek. Mede door het goede contact met het Sprekerhuys was alles vlot geregeld en hadden wij een mooi evenement op Inholland Alkmaar met Tim Coronel.

Internet

Via het Sprekershuys hebben wij futuroloog Christian Kromme ingehuurd. Zowel de begeleiding door/inhuur via het Sprekerhuys als de presentatie van dhr. Kromme, verliepen erg goed. Wanneer wij weer... Via het Sprekershuys hebben wij futuroloog Christian Kromme ingehuurd. Zowel de begeleiding door/inhuur via het Sprekerhuys als de presentatie van dhr. Kromme, verliepen erg goed. Wanneer wij weer een spreker zoeken, die in het archief zit van het Sprekershuys, nemen wij zeker weer contact met deze partij op.

Waar ken je ons van?

spreker online opgezocht en we kwamen op jullie site terecht

Scala College

Top! Snelle reacties, afgemeten spreker, goed geregeld.

Filosofisch Café Drachten (A. Peenstra)

Onze contacten verliepen heel correct en vriendelijk, er werd rekening gehouden met wensen qua betaling e.d.

Waar ken je ons van?

Wij wilden Jos de Mul als spreker en dat hield in dat wij met het Sprekershuys afspraken hebben gemaakt.

Jumbo Supermarkten

Sprekershuys is een fijne partij om mee samen te werken waarbij service en snelheid er echt uit sprongen.

Internet

Ludieq Communicatie

Van boeking, begeleiding& briefing spreker, tot facturatie... werkelijk professioneel geregeld!

Waar ken je ons van?

Crijn... wie kent um niet?! :-)