Bereikbaarheid via telefoon / email
Aanbod van sprekers
Toegevoegde waarde

CNV Connectief

Mijn ervaringen zijn zonder meer goed. Het is vooral fijn dat zij je een aanbod presenteren en de organisatie verder op zich nemen. De persoonlijke aandacht of zij nog iets kunnen betekenen, of... Mijn ervaringen zijn zonder meer goed. Het is vooral fijn dat zij je een aanbod presenteren en de organisatie verder op zich nemen. De persoonlijke aandacht of zij nog iets kunnen betekenen, of alles is geregeld en hoe het was is plezierig.

Waar ken je ons van?

Via de website gezocht naar 'sprekers'.

Noorderlinkdagen 2018

Voor de Noorderlinkdagen 2018 hebben wij via het Sprekershuys Art Rooijakkers geboekt als dagvoorzitter

Via de website

Axians

Enorm prettige communicatie, men schakelt snel en denkt daadwerkelijk met je mee. Laagdrempelig en professioneel, kortom, uitstekende organisatie met een ruim sprekersaanbod.

Google

Suzanne Engel

Erg goede ervaring gehad met het Sprekershuys aangaande het boeken van top spreker Steven van Belleghem.

Gevonden via Google.

IkMerk

Heel goed, ik ben heel tevreden!

Waar ken je ons van?

Gevonden via Google, maar uiteindelijk sinds jaren ervaring in het boeken van sprekers vanuit verschillende opdrachtgevers. Het servicelevel is hoog, jullie denken actief mee in oplossingen en... Gevonden via Google, maar uiteindelijk sinds jaren ervaring in het boeken van sprekers vanuit verschillende opdrachtgevers. Het servicelevel is hoog, jullie denken actief mee in oplossingen en opties, dat is heel fijn werken!

Holla Advocaten

Heel behulpzaam en klantvriendelijk

Zoekmachine

FinanceFactor

Positieve ervaring! Meedenkend en organiserend.

NFV

Snelle, meedenkende, jonge dynamische organisatie. Ik heb de samenwerking als goed ervaren. Vlotte actie en reactie en het aanbod van sprekers is groot.

Syrinx pr & communicatie

Ik heb zeer goede ervaringen met het Sprekershuys en vooral ook met de sprekers die ik via hen heb geboekt. Leuke club om mee samen te werken en een briljant aanbod.

Provinciebestuur Limburg (B)

Zeer vlot en persoonlijk contact met Anouk Bienefelt van Sprekershuys. Zijheeft ons ook zeer goed geholpen bij het zoeken van een extra spreker.

internet