Bereikbaarheid via telefoon / email
Aanbod van sprekers
Toegevoegde waarde

TLN

Heel positief. Meedenkend, goed bereikbaar, korte lijnen en fijne mensen die er werken.

Waar ken je ons van?

Via google opgezocht en vaker van jullie gehoord.

Deloitte Risk Advisory

Goede ervaringen! Op het laatste moment hadden we nog een spreekster nodig voor een evenement en zij wisten ons hier uitstekend mee van dienst te zijn.

Waar ken je ons van?

Van collega's bij Deloitte.

Stichting Wervingsdagen

Fijn geholpen door Anouk!

Nieuwsbrief

Yacht HRM

Snel, Makkelijk, Efficient, Goed

Inspired by

Op een laagdrempelige manier wordt er snel geschakeld en wordt uitgebreide informatie verstrekt over de sprekers. Hele warme benadering en er wordt meegedacht in thema en budget. Anouk was zeer... Op een laagdrempelige manier wordt er snel geschakeld en wordt uitgebreide informatie verstrekt over de sprekers. Hele warme benadering en er wordt meegedacht in thema en budget. Anouk was zeer attent in al haar reacties en dat had een fijne samenwerking als resultaat!

Waar ken je ons van?

Via Niek jaren geleden kennis gemaakt met Sprekershuys als ik mij niet vergis.

ABN AMRO

Zeer goede ervaring gehad met Anouk Bienefelt van het Sprekershuys! Fijn meegedacht met het type spreker waar wij naar op zoek waren!

Online

ING

Goede en snelle communicatie van Sprekerhuys. Spreker dacht ook goed mee over het te houden evenement. Mede daarom was het een succesvol evenement!

Collega's

POM West-Vlaanderen

Zeer aangename en vlotte samenwerking! Zeer vlotte communicatie.

via een collega

URENCO Nederland BV

Prima. Communicatie verliep soepel en goed. Last minute issue werd goed opgelost.

Internet

Thuiswinkel.org

Goede ervaring mee. Hebben mij goed geholpen wanneer ik op zoek was naar een spreker. Was echter soms een beetje ruis in de communicatie. Aan het einde had ik direct met de spreker contact, wat... Goede ervaring mee. Hebben mij goed geholpen wanneer ik op zoek was naar een spreker. Was echter soms een beetje ruis in de communicatie. Aan het einde had ik direct met de spreker contact, wat fijner was. Toen kon ik rechtstreeks de inhoud en praktische zaken afstemmen.

Waar ken je ons van?

Via google gevonden, wanneer ik zocht naar een inspirerende spreker.