Bereikbaarheid via telefoon / email
Aanbod van sprekers
Toegevoegde waarde

Renée

Allereerst zijn we erg blij met de opname voor ons digitale congres. Ook hebben we prettig contact gehad met het Sprekershuys. Helaas is het afgesproken moment van opname werd twee keer verzet. Niet... Allereerst zijn we erg blij met de opname voor ons digitale congres. Ook hebben we prettig contact gehad met het Sprekershuys. Helaas is het afgesproken moment van opname werd twee keer verzet. Niet ideaal als je een gesprek hebt ingepland met ook nog andere (druk bezette) sprekers. In beide gevallen werd het als overmacht gepresenteerd, maar het leek eerder dat dit onderdeel is van de deal, aangezien “tv-boekingen altijd voorrang krijgen.” Eerlijk gezegd hadden wij liever vooraf van die deal geweten, zodat wij dit ook onze overwegingen hadden kunnen meenemen. Gelukkig is het toch nog net op tijd gelukt de opname in te plannen voor de start van ons digitale congres. Maar we hebben ons wel afgevraagd wat er zou zijn gebeurd als we een live event hadden gehad? Ondanks de nodige stress en extra kosten die dit veroorzaakt heeft, zijn we wel blij met het eindresultaat.

Marieke

Fijne betrouwbare partner

google

IFV

Heel goede ervaring met het Sprekershuys. Goede samenwerking en voorstellen voor sprekers.

eerdere boekingen

Reactie Sprekershuys:

Hi Deborah, dank voor je positieve reactie! Graag tot een volgend event. Groet, Anouk

OPOD Dordrecht

Hele fijne samenwerking en een top studiedag kunnen verzorgen voor ons stichting OPOD Dordrecht!

Via Google en getipt via Dyade

Peter Rake / Economic Board Groningen

Zeer positief, goed bereikbaar en snel reagerend plus deskundig advies over een passende keynote spreker voor ons event.

Waar ken je ons van?

Via zoeken op het internet

Reactie Sprekershuys:

Hi Peter, fijn om te horen dat het een succesvol event is geweest! Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Suzanne

Stefan

Ik zocht een spreker, afkomstig uit de sportwereld, die zou passen bij onze organisatie en topics als leiderschap, ondernemerschap, innovatie en omgaan met tegenslag. Via Sprekershuys hebben we... Ik zocht een spreker, afkomstig uit de sportwereld, die zou passen bij onze organisatie en topics als leiderschap, ondernemerschap, innovatie en omgaan met tegenslag. Via Sprekershuys hebben we hiervoor in Marc Lammers een uitstekende spreker gevonden - ook zijn we vanuit Sprekershuys hierin goed geholpen.

Google

Reactie Sprekershuys:

Hi Stefan, leuk om te horen dat het een geslaagd event is geweest met Marc! Op naar meer mooie events.

Corné Suikerbuik/AllSolutions

Professioneel, flexibel en afspraak is afspraak

boeking Meike de Jong als Dagvoorzitter Klantendag AllSolutions

Reactie Sprekershuys:

Hi Corné, dank voor onze fijne samenwerking, graag tot in de toekomst. Fijne dag! Hartelijke groet, Suzanne

Inholland HBO-Verpleegkunde

Heel vriendelijk, snel reagerend en meedenkend voor onze organisatie.

internet

Reactie Sprekershuys:

Dank voor je leuke reactie, was erg fijn om met elkaar samen te werken. Graag tot een volgende keer!

Rabobank

Hele fijne samenwerking! Suzanne denkt mee, is vriendelijk en reageert snel. Top!

Eerder zaken gedaan.

Agro Care

Een last-minute klus neergelegd bij het Sprekershuys en daarbij prima geholpen. Snel geschakeld, goede shortlist en een prima spreker geregeld. Heel fijn geholpen!

google