7.6/10

Broem

Absolute afrader! Had 3 rode Ajaxhanddoeken besteld en betaald, krijg ik zonder enige uitleg of verzoek vooraf 3 zwarte Ajaxhanddoeken opgestuurd. Gebeld, hadden ze de zwarte opgestuurd omdat er... Absolute afrader! Had 3 rode Ajaxhanddoeken besteld en betaald, krijg ik zonder enige uitleg of verzoek vooraf 3 zwarte Ajaxhanddoeken opgestuurd. Gebeld, hadden ze de zwarte opgestuurd omdat er geen rode waren, "veel mensen vinden die ook mooi" als antwoord. Nog nooit zoiets meegemaakt, er worden spullen opgestuurd die je niet besteld hebt, proberen ze er nog een verhaal van te maken, in de hoop dat je dit toch accepteert. Nadien nog een aantal telefoongesprekken gehad, niet klantvriendelijk bejegend. Ze hebben nog een hoop te leren daar.

Michel Brand

Bestelling aangemaakt op 14 juli voor een t-shirt en tight van Masita ,netjes betaalt met Paypal.Krijg ik na 2 dagen een email,dat de produkten niet leverbaar waren,maar pas op 30 juli.Het is nu... Bestelling aangemaakt op 14 juli voor een t-shirt en tight van Masita ,netjes betaalt met Paypal.Krijg ik na 2 dagen een email,dat de produkten niet leverbaar waren,maar pas op 30 juli.Het is nu 30.7.13 en nog steeds niks gelevert,ook niet het t-shirt of tight tussendoor gelevert .Echt schandalig dit.Ik open Paypal en probeer mn geld terug te krijgen daarmee.Ik ga niet meer langer wachten op mn bestelling .Kopers,blijf weg bij deze oplichters.

Theo

Perfecte service en levering

Goede webshop met een snelle levering

Nike

Hele slechte service, bestel hier niet!!!

Hele slechte service, bestel hier niet!!!

Besteld: Hummel slippers, Nike petje en Nike air max classics (wit). Alles was volgens de website voorradig, dus ga ik er vanuit dat alles toch zeker binnen 3 dagen word verzonden. Na 3 dagen kreeg ik een mail dat de schoenen niet meer leverbaar waren, ik kreeg een alternatief aangeboden namelijk zwarte nike air max classics. Nou ben ik de moeilijkste niet, maar zwart is niet echt een alternatief voor wit maargoed. De zwarte maar besteld. Na 1,5 week waren de nike’s nog niet binnen bij sporthuis.nl!

De slippers en de pet heb ik tussendoor geleverd gekregen maar de nike’s zijn na 1,5 week nog niet binnen. Ik heb daarom m’n geld terug geëist.

Naast dat ik geen schoenen heb ontvangen, heb ik wel 4 of 5 telefoontjes moet plegen. Naast het niet leveren kost het je dus ook veel moeite door zelf elke keer contact op te moeten nemen.

Naar mijn mening klopt hun voorraadsysteem gewoon niet. Er staat bij al mijn bestelde artikelen aangegeven: voorradig, wat achteraf dus gewoon eerst besteld moet worden.
Sterker nog, er word ook niks aangepast op de website na mijn klacht, de nikes die ik in 1e instantie heb besteld staan nog steeds als direct leverbaar/voorradig op de website! En dat na 3 weken.. te gek voor woorden..

Dit is de reden dat ik iedereen afraad om hier iets te bestellen.

Arie van Vlie

Dinsdag besteld en ik had het woensdag binnen! Geweldig!

Topwebsite om te bestellen. Totaal niet eens met de andere reviews

klein nengerman

Heel slecht, bestel en betaal keepershandschoenen, een week later bel je, o zijn uitverkocht, wil geld terug, 2 weken later geld nog niet terug, je krijgt geen reactie niets!! echt bagger, bestel er... Heel slecht, bestel en betaal keepershandschoenen, een week later bel je, o zijn uitverkocht, wil geld terug, 2 weken later geld nog niet terug, je krijgt geen reactie niets!! echt bagger, bestel er maar niets!!!

schaatser

Slechte ervaring