7.6/10
7.8/10

Langere levertijd dan volgens website. Klantenservice reageert niet op e-mails en op ingesproken voicemail

Goede service, duidelijke site & snel geleverd

Cedante

Ik wacht al bijna drie weken op mijn bestelling terwijl er stond binnen twee dagen verzonden. Ook wordt er niet gerageerd op mails en bellen is een ramp. Nee voor mij niet meer. Als ik zo mijn... Ik wacht al bijna drie weken op mijn bestelling terwijl er stond binnen twee dagen verzonden. Ook wordt er niet gerageerd op mails en bellen is een ramp. Nee voor mij niet meer. Als ik zo mijn bedrijf zou runnen zou ik niet meer bestaan

Balertje

Niet snel nog een keer bestellen

m looijkens

Prima service,en leuke prijzen

Kees ten Cate

Positief

danny peeters

Waardeloze service,krijg gewoon mijn geld niet fatsoenlijk terug

Frank

Ik heb een bestelling geplaatst van 2 paar sokken en een voetbalbroekje. In mijn 1ste pakketje ontbrak 1 paar sokken die later opgestuurd zouden worden. De sokken die zwart/geel zouden moeten zijn... Ik heb een bestelling geplaatst van 2 paar sokken en een voetbalbroekje. In mijn 1ste pakketje ontbrak 1 paar sokken die later opgestuurd zouden worden. De sokken die zwart/geel zouden moeten zijn bleken geelachtig/rood te zijn. Na een telefoontje gepleegd te hebben zouden ze het juiste paar opsturen. Echter kreeg ik weer de verkeerde sokken binnen. Ik ben klaar met sporthuis.nl en bestel nooit meer bij hun en raad u aan hetzelfde te doen.