7.6/10

R. De Haas

Schoenen gekocht

Anoniem German

Alles prima !

Bestelling gedaan, van 3 trainingsbroeken, eentje retour gestuurd(te klein), van te voren gebeld met Ruben, dat ik graag direct nieuwe bestelling plaats, op website wordt vermeld dat als je iets... Bestelling gedaan, van 3 trainingsbroeken, eentje retour gestuurd(te klein), van te voren gebeld met Ruben, dat ik graag direct nieuwe bestelling plaats, op website wordt vermeld dat als je iets terug stuurt en iets anders uitzoekt, geen verzendkosten hoef te betalen. Dus ik bestel direct andere trainingsbroek + 2 extra artikelen. Afgesproken met Ruben dat ik van die bestelling , de verzendkosten later ook terug zal krijgen. is helaas niet gebeurt ! dat valt mij tegen, omdat ik telefonisch een vertrouwend gevoel had gekregen

Ik heb twee paar schoenen besteld, die allebei achteraf niet beschikbaar bleken. Bij het doorgeven van een alternatief voor een van de twee paar, bleek tot twee keer toe achteraf dat deze ook niet... Ik heb twee paar schoenen besteld, die allebei achteraf niet beschikbaar bleken. Bij het doorgeven van een alternatief voor een van de twee paar, bleek tot twee keer toe achteraf dat deze ook niet beschikbaar waren. Na bijna twee weken heen en weer mailen en bellen heb ik het opgegeven en de schoenen ergens anders gekocht.

Een stick gekocht, na 45 minuten trainen liet het grip los. Gebeld foto's opgestuurd en in overleg de stick terug gestuurd en een nieuwe ontvangen. Keurige service!

Goed georganiseerde site, veel producten en snelle levering.

...

Slechte bezorgtijd, staat 1/2 dagen en het was een fucking week en ik heb t nog niet

Mijn ervaring met sporthuis is zeer positief: ik bestelde een artikel wat bij aankomst in kleur erg bleek af te wijken van het getoonde artikel op de website. Met een paar mailtjes, waarop zeer snel... Mijn ervaring met sporthuis is zeer positief: ik bestelde een artikel wat bij aankomst in kleur erg bleek af te wijken van het getoonde artikel op de website. Met een paar mailtjes, waarop zeer snel gereageerd werd, werd alles netjes afgehandeld. Prima service die je tegenwoordig niet overal meer tegenkomt.

Ik vind het onzin dat zowel de verzendkosten als de retourkosten voor eigen rekening zijn. Getuigt in mijn ogen niet van een goede service naar de klant. Dit is de reden dat ik niet meer via deze... Ik vind het onzin dat zowel de verzendkosten als de retourkosten voor eigen rekening zijn. Getuigt in mijn ogen niet van een goede service naar de klant. Dit is de reden dat ik niet meer via deze site mijn sportkleding zal bestellen.