7.6/10

Snelle correcte levering

Bram Jansen

Zeer goed

Geert

Hockeyspullen besteld voor dochter. Prima geregeld.

Nicole de Keijzer

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Particulier

2 januari een bestelling geplaatst. Tot heden geen reactie of goederen mogen ontvangen. Waardeloze communicatie, zeker GEEN aanrader.

Roel

Nike sporthandschoenen besteld via Bol.com. Op de website van Bol werden ze voor €26,90 aangeboden. Vervolgens heb ik ze in het winkelmandje gestopt met meerdere artikelen van de Bol.com website... Nike sporthandschoenen besteld via Bol.com. Op de website van Bol werden ze voor €26,90 aangeboden. Vervolgens heb ik ze in het winkelmandje gestopt met meerdere artikelen van de Bol.com website (geen sporthuis artikelen). Na het afrekenen zag ik dat ik €33,95 voor de handschoenen betaald heb. 4 dagen later werden de handschoenen geleverd en zit er op de verpakking een sticker van €25,-. Dat is dus €9,- verschil met wat ik ervoor betaald heb.
vervolgens contact opgenomen met sporthuis en daar wordt verteld dat ze normaal de sticker van het product afhalen om ‘misverstanden’ te voorkomen.
Mijn advies kijk bij een andere webshop waar de spullen eerlijk verkocht worden.

Sil

Meneer gaf mij een zeer grote mond nadat hij onze vraag verkeerd begreep en daardoor antwoordde dat ik meer moest betalen dan het geval was. Toen ik zei dat er sprake was van een misverstand, zei... Meneer gaf mij een zeer grote mond nadat hij onze vraag verkeerd begreep en daardoor antwoordde dat ik meer moest betalen dan het geval was. Toen ik zei dat er sprake was van een misverstand, zei hij dat dit niet zo was, ik stelde gewoon domme vragen en hij wilde ons niet meer in de winkel zien. Nou die kans is ook niet zo groot

Reactie Sporthuis.nl:

Bedankt voor uw review. In welk filiaal bent u geweest? Dan kunnen wij dit met het personeel gaan bespreken.

Ik had een hockeyrokje besteld voor mijn dochter en teruggestuurd voor een andere maat. Dit werd niet geleverd binnen de termijn die gezegd was. Bij nabellen bleek dat aanvraag voor ruilen niet in... Ik had een hockeyrokje besteld voor mijn dochter en teruggestuurd voor een andere maat. Dit werd niet geleverd binnen de termijn die gezegd was. Bij nabellen bleek dat aanvraag voor ruilen niet in behandeling genomen was. Daarna werd wel snel geleverd.

Zker BV

Snelle service en klantvriendelijk.