Maaike

Om 16.15 bestelling geplaatst met bezorgtijd 18.15. Om 18.30 nog geen eten dus gebeld. 'het is er over 5 minuten'. 10 min later nog geen eten, dus weer gebeld. 'Ik ga de bezorger bellen'... 'Ja het... Om 16.15 bestelling geplaatst met bezorgtijd 18.15. Om 18.30 nog geen eten dus gebeld. 'het is er over 5 minuten'. 10 min later nog geen eten, dus weer gebeld. 'Ik ga de bezorger bellen'... 'Ja het is adres xx toch? Niet? Oh, dan heb ik de verkeerde gebeld, wacht even'... Ik vraag hoe het kan dat er gezegd is 'nog 5 min' en dat het er niet is aangezien ik 10 min bij de vestiging vandaan woon. 'Nee, mevrouw we bezorgen niet meer vanaf zuid, maar vanaf oost'. Daar woon ik dus vlak bij. 'Oh, ja eh... Over 4 minuten is hij er.' 10 min later eindelijk eten, 45 min later dan afgesproken. Als je het druk hebt, zeg dat dan gewoon en pas je bezorgtijd erop aan, maar ga niet liegen dat het er bijna is als je nog niet eens onderweg bent. Dit was niet de eerste keer en ook niet alleen bij deze vestiging. Liegen is kennelijk de standaardreactie. Ik ben er klaar mee. Erg jammer, want het eten is over het algemeen erg lekker.

B

Vestiging Almere

Prima eten
Bestelling incompleet. Kan gebeuren, maar de communicatie en service van deze vestiging is ver beneden peil. Ronduit asociaal

Joris

Afgelopen zaterdag hebben wij een bestelling gedaan van een bedrag van €52,- voor 2 burgers en een rek spareribs met wat bij gerechten. Toen wij bij de bestelling 'zo snel mogelijk' aanklikte hebben... Afgelopen zaterdag hebben wij een bestelling gedaan van een bedrag van €52,- voor 2 burgers en een rek spareribs met wat bij gerechten. Toen wij bij de bestelling 'zo snel mogelijk' aanklikte hebben wij 1,5 uur op ons eten moeten wachten. Op hun site staat overigens dat het dan maximaal 1 uur kan duren voordat het er is. Toen ik na een uur belde naar hun kreeg ik te horen dat de bestelling al RUIM 20 MINUTEN onderweg was naar ons. Dat verontrustende mij dan ook, en had al z'n voorvermoeden dat het koud bij ons afgeleverd werd. IJSKOUD kregen wij onze gerechten. Overigens misten wij nog 2 bijgerechten die wel op de bon erbij stonden. Waar wij al vaker met grote groepen in het verleden bij hun hebben besteld, en ook hier ALTIJD een aantal gerechten misten. Opnieuw hebben wij meteen gebeld en die pannenkoek die we aan de lijn kregen, gaf al excuses dat er een groot personeel tekort was. Klinkklare onzin als je het mij vraagt, als hun de kwaliteit van het eten niet kunnen waarborgen moeten ze lekker heel de tent sluiten en er gewoon simpelweg mee kappen. Wij hebben zelf ook een bedrijf (wel eens waar in de bouw) waar wij ook kampen met personeelstekorten. Dit zie je bij ons nooit terug in de kwaliteit die wij leveren. Of als excuses naar de klanten toe. Dat zou veel te makkelijk zijn als je het mij vraagt. Maar goed lang met de betreffend persoon aan de telefoon gehangen en geëist dat wij ons geld terug gestort zouden krijgen. Hij heeft overlegd met zijn baas neem ik aan en die vertelde dat wij MAAR 50% terug gestort zouden krijgen. Echt extreem belachelijk voor die prijs dat wij daarvoor betaald hebben. Het was zo koud dat ik eerder nog een extra vergoeding van ze had verwacht boven op het bedrag van wat wij hebben betaald. Het was simpel weg gewoon echt niks waard.
Ik zou iedereen af raden om bij jullie ook maar €0,01 uit te geven. Echt waardeloos! NOOIT MEER!

juan C.

Worst burger ive ever had

Zwankhuizen

Altyd lekker en meestal op tijd

Karin

Al jaren bestellen we af en toe iets lekkers. Mijn man altijd spareribs hot en altijd heerlijk. Vandaag had ik de vegetarische hamburger met aardappel gratin. Wil je een dagje geen vlees eten maar... Al jaren bestellen we af en toe iets lekkers. Mijn man altijd spareribs hot en altijd heerlijk. Vandaag had ik de vegetarische hamburger met aardappel gratin. Wil je een dagje geen vlees eten maar wel een super lekkere hamburger dan moet je deze eens proberen! De aardappel gratin is altijd lekker! Hulde aan team west-amsterdam!

Rutenfrans

Slechte ervaring ,na 90 min bezorgt dus niet binnen de 60 min zoals belooft word op de site .
En alles was nagenoeg koud .
Dus nee voor ons nooit meer.

Stef

Ik heb via thuisbezorgd besteld & ik wilde iets erbij . Ze hebben mij gebeld om het te verifiëren ze zijn zo VRIENDELIJK & hun eten is geweldig lekker ! Ik raad iedereen aan het te proberen .

Marco knobben

Zeer slecht aardappels in een heel klein bakje en spare ribs veel losse botjes hier bestel ik nooit weer

Martin

Schijnbaar wordt er of niet geluisterd of medewerkers zijn gewoon incompetent en mist in ieder geval 1 chauffeur een deel van zijn hersenfunctionaliteit.

Na meerdere klachten (niet alleen...

Na meerdere klachten (niet alleen van mij) over het veel te hard rijden van een bepaalde chauffeur in de omgeving van Nieuwpoort in een buurt waar 30 echt de max is vanwege woonwijk/kinderen.

Helaas wederom zojuist geconstateerd dat een gangetje van 60+ bij de beste persoon schijnbaar beter past. Weet je als je dan zo nodig je bezorgtijden moet halen en het op deze manier moet, misschien moet je dan je regio aanpassen en gewoon niet bezorgen op 15KM+

Misschien dat deze review wel helpt.