Leonie Overgaauw

Spareribs waren wederom heerlijk mals en goed van smaak!!

Jeroen

Extreem lang moeten wachten. Na 2 uur gebeld en kreeg te horen dat de bezorger onderweg was. Dit was duidelijk niet waar want pas 1,5 uur later stond die voor de deur met lauw eten. Hadden inmiddels... Extreem lang moeten wachten. Na 2 uur gebeld en kreeg te horen dat de bezorger onderweg was. Dit was duidelijk niet waar want pas 1,5 uur later stond die voor de deur met lauw eten. Hadden inmiddels maar tosti's gemaakt omdat ook de telefoon niet meer aan genomen werd. Dus 3,5 uur wachten op lauw eten.

M.

Zal vast druk zijn maar twee uur wachten is te lang

K

Al meer dan twee uur wachten we op onze bestelling waarvan ruim een uur geleden aangegeven werd dat de, e elk moment afgeleverd zou worden. Belachelijk. De eerste en ook meteen de laatste keer... Al meer dan twee uur wachten we op onze bestelling waarvan ruim een uur geleden aangegeven werd dat de, e elk moment afgeleverd zou worden. Belachelijk. De eerste en ook meteen de laatste keer geweest.

Marleen

Via thuisbezorgd besteld.. de sweetribs. Echter heeft thuisbezorgd de hotribs aan sparerib doorgegeven waardoor de verkeerde bestelling. Thuisbezorgd wilde het niet oplossen spareribs express heeft... Via thuisbezorgd besteld.. de sweetribs. Echter heeft thuisbezorgd de hotribs aan sparerib doorgegeven waardoor de verkeerde bestelling. Thuisbezorgd wilde het niet oplossen spareribs express heeft dit wel gedaan. Blije kids en super lekker gegeten van de sweet ribs.
Dikke aanrader!!

Jacob Torensma

Laatste keer ga het echt niet weer doen duurt veel te lang.

Jamie

Geen eten na 2 uur wachten.

Esmee

We bestellen hier vaak als het gaat om spareribs eten. Vaak bestellen we de spareribs sweet & spicy. Het vlees valt zo van het bot af en is enorm mals.
Ik had dit keer de kipsaté besteld. Ik...
Ik had dit keer de kipsaté besteld. Ik kreeg 4 grote spiesen met een grote hoeveelheid satésaus, gebakken uitjes en kroepoek. Ik vond zelf de saté wel aan de pittige kant aangezien dit er niet bij vermeld stond. Misschien een advies om een pittige en een niet pittige satésaus te maken waarbij mensen zelf kunnen kiezen waar de zin in hebben.