Jacqueline

Niet om naar huis te schrijven

Haverkort

Zeer goed eten, alles goed warm, een dikke 10 ??en precies op de juiste tijd bezorgd.

Jack

Extreem slechte service, kwaliteit en te woord gestaan door een stel amateurs.
Extreem slechte service, kwaliteit en te woord gestaan door een stel amateurs.
Bijzonder slechte ervaring. 1,5u te laat na ruim van te voren te hebben besteld. Aantal keer gebeld en toen kwamen ze aan met de reden dat er een lekke band was en dat het zo snel mogelijk zou komen. Na 2u was het er, en het was ijskoud. Gebeld dat het ijskoud was, maar konden geen nieuwe bestelling krijgen daar was geen tijd voor. Absurd slechte service. Ik zou niemand aanraden hier te bestellen. Bijzonder slecht. Ze komen wel koud en bedorven eten ophalen anders krijg je je geld niet terug, en daar vinden ze dan wel de tijd voor. Wederom, bijzonder slecht en dus nooit meer.

melissa

Normaal erg lekker en tevreden maar zou fijn zijn de volgende keer als ik sweet ribs bestel dat ik die ook krijg ipv spicy, voor iemand die geen pittig eten mag is dit echt weggegooit geld.

Cor

Afgelopen vrijdag s’middags spareribs opgehaald maar was zeker over van vorige dag want ze waren aardig zwart en droog ben er voorlopig klaar mee kwaliteit gaat zeer achteruit?

Earl Morris

Na veel reviews te hebben gelezen hier merk ik dat het echt niet aan mij ligt de kwaliteit van de spareribs is drastisch gedaald
Had zoals altijd Hotribs besteld maar dat werden sweetribs na...
Had zoals altijd Hotribs besteld maar dat werden sweetribs na deze retour gestuurd te hebben kreeg ik jawel je raad het nooit wederom sweetribs met een sambal eroverheen gesmeerd ?????
Dit was nooit zo bereid voorheen waar ging het mis?????

Luuk

40 minuten later bezorgd dan het afgesproken tijdstip. Daarnaast nog een vrij onbeschofte klantenservice die totaal niet klamtvriendelijk is.

Demi

Zeer slecht, om 18:00 uur besteld, zou een uur duren, om 19:05 opnieuw gebeld en zou er binnen 10 minuten zijn, om 19:35 opnieuw gebeld en toen was die 10 minuten geleden aangereden en zou die er... Zeer slecht, om 18:00 uur besteld, zou een uur duren, om 19:05 opnieuw gebeld en zou er binnen 10 minuten zijn, om 19:35 opnieuw gebeld en toen was die 10 minuten geleden aangereden en zou die er elk moment zijn om 19:50 waren ze er eindelijk. De spare ribs waren koud en meneer had geen bon bij en heeft zichzelf bijna 3 euro fooi gegeven omdat hij doorgekregen had dat het €40,00 was ipv €37,15. Laatste keer dat ik hier bestel, echt een tegenvaller deze keer! Klote tent

Aroosje

Ik vind het jammer dat dat de kwaliteit minder wordt,vlees valt niet meer van het bot,bbq smaak was ook veel minder,heb toch liever wat jullie eerst hadden wat kleinere ribbetjes .Ik beveel jullie... Ik vind het jammer dat dat de kwaliteit minder wordt,vlees valt niet meer van het bot,bbq smaak was ook veel minder,heb toch liever wat jullie eerst hadden wat kleinere ribbetjes .Ik beveel jullie nog wel aan omdat ik het graag nog een kans geef.

Darson

Voor het eerst was mijn bestelling, te laat, niet volledig, de ribs waren zeer koud en had twee verschillende smaken besteld kreeg 2x hetzelfde. te weinig sausjes en geen pakje met servetjes. Voor het eerst was mijn bestelling, te laat, niet volledig, de ribs waren zeer koud en had twee verschillende smaken besteld kreeg 2x hetzelfde. te weinig sausjes en geen pakje met servetjes.
Heel jammer dit.