7.8/10

Op de website wijn besteld en een paar dagen later in huis

Saskia

Op de website wijn besteld en een paar dagen later in huis

Karen D'Leon

Heel positief! Snelle reactie, snelle verzending en (maar dat is niet alleen maar de verdienste van Spanje wijn ?), heerlijke wijn!

Communicatie & houden aan afspraken

Nee

Loeky Esveld

Mooie wijnen goede prijzen nette service

Jacqueline

Spanjewijn is een heel prettig bedrijf om mee samen te werken: goede service, goede producten.

Dat ze meedenken als er buiten hun schuld om iets fout gaat ( bijvoorbeeld met de vervoerder). Ze zijn goed te bereiken.

Neem een andere vervoerder dan DPD

Jan Breukel

Goede sortering

Ik weet niet of dit makkelijk door jullie te sturen is, maar de bezorging via DPD was zeer onvoldoende. Binnen de aangekondigde tijdperiode voor aflevering zat ik thuis te wachten. Afleveradres was... Ik weet niet of dit makkelijk door jullie te sturen is, maar de bezorging via DPD was zeer onvoldoende. Binnen de aangekondigde tijdperiode voor aflevering zat ik thuis te wachten. Afleveradres was bij mij thuis. Nog binnen het tijdslot kreeg ik een mededeling dat het pakket bij mij thuis bezorgd was en of ik zo goed wilde zijn de dienst te beoordelen. Er is echter nooit aangebeld, geen boodschap in de brievenbus. Via een piepklein linkje in de mail zag ik toevallig dat het afleveradres gewijzigd was. Het pakket zou bij een DPD centrum bij mij in de buurt gedumpt zijn. Ik ben er naartoe gefietst maar daar was het pakket nog niet afgeleverd, de bezorger was nog niet langs geweest. Een paar uur later die middag nog een keer erlangs gefietst, toen stond het er inderdaad. Voor de bezorging geef ik dus een dikke onvoldoende en dat zal ik wel meewegen bij een eventuele nieuwe bestelling.
Aflevering was dus zeer onvoldoende en weeg ik mee als ik nog eens

johan Beirnaert

Eerste bestelling geplaatst en alles correct verlopen en op tijd, dus voor mij een 9/10