7.8/10
Betaalgemak

Johan Van Goethem

Mijn ervaring was minder positief. De wijn die ik ontving, normaal een topprodukt, was spijtig genoeg bedorven. Geoxideerd en gefermenteerd, volledig troebel en oranje ipv diep rood. Dat kan... Mijn ervaring was minder positief. De wijn die ik ontving, normaal een topprodukt, was spijtig genoeg bedorven. Geoxideerd en gefermenteerd, volledig troebel en oranje ipv diep rood. Dat kan natuurlijk gebeuren met een oude fles wijn. Spanjewijn wenste evenwel de fles niet terug te nemen. Nadat ik de fles op eigen kosten had teruggestuurd beweerde de verkoper dat er niks aan de hand was? Nog nooit gehoord dat een verkoper of restauranthouder een fles wijn die slecht is niet terugneemt... €138 zomaar kwijt.

Was de goedkoopste

Lange leveringsduur ondanks zogezegd in voorraad (bijna 2 weken). Bedorven wijn. Geen terugname.

A. Heerink

Prima, alleen jammer dat ik pas na vragen (wel snel) antwoord kreeg op wanneer de levering plaats ging vinden.

Levertijden aangeven op site of bij bestelling

Sea-invest

Knap
Goede prijzen en goede levering
Vriendelijkheid top

Aanbod

Hanneke Van Den Boomen

Hele mooi assortiment wijnen. Goede en snelle service.

Duidelijke service en snel antwoord op mijn emails.

Wijnen zijn net wat duurder dan bijv. op Belgische, Duitse sites (ik keek naar de Tomas 2017).
Het zou fijn zijn als tijdens de bestelling of betaling een globale levertijd te zien is. Of de wijn al in het magazijn is of nog uit Spanje moet komen. Dan hoef ik daarover niet te mailen.

Y Heda

Uitstekende ervaring, goede en vriendelijke advies

P.A.

Uitgebreid assortiment, snelle reactie, snelle levering. Aanrader.

Uitgebreid assortiment, snelle reactie, snelle levering. Aanrader.

Marieke De Buijzer

Deze was goed, er een mail over de dar van levering mogen worden gestuurd.

Mail sturen dat pakket is afgeleverd bij de pakketdienst

Suzanne A

Op zich snelle levering, maar we hadden ons erg verheugd op de Faustino en die viel tegen. Ik vind dit echt rot om te zeggen, maar hij was stroperig, eerder tegen een port aan. En degene met wie ik... Op zich snelle levering, maar we hadden ons erg verheugd op de Faustino en die viel tegen. Ik vind dit echt rot om te zeggen, maar hij was stroperig, eerder tegen een port aan. En degene met wie ik de Faustino heb gedronken heeft een restaurant en wel aardige kennis van zaken, dus we hebben de tweede fles geopend en die bleek helaas hetzelfde te zijn. Gelukkig had ik nog andere wijntjes in huis.

Wat niet handig is, is dat je twee mails krijgt na je bestelling. Een met wat je besteld hebt en daarna de losse factuur. Ik was in de verwarring dat ik twee bestellingen had gedaan. Een mail is... Wat niet handig is, is dat je twee mails krijgt na je bestelling. Een met wat je besteld hebt en daarna de losse factuur. Ik was in de verwarring dat ik twee bestellingen had gedaan. Een mail is genoeg.

Zie bovenstaande punten. Normaal ben ik niet zo'n klager, maar ik vind wel dat dit gemeld moet worden.

P. Van de Wouw

Eerst was er geen reactie. Toen werd gezegd dat men de betaling niet ontvangen had. En in plaats van dat snel goed te maken duurde het nog een week voor bezorging. En niets aan after sales, zoals... Eerst was er geen reactie. Toen werd gezegd dat men de betaling niet ontvangen had. En in plaats van dat snel goed te maken duurde het nog een week voor bezorging. En niets aan after sales, zoals sorry!

M

Bestellen gaat snel, levering duurt wel wat lang.

Gebruiksvriendelijke webshop.

Levering kan sneller