7.8/10
Betaalgemak

Peter Uelen

Goed, correcte, snelle levering. Ook via email op vragen prompt antwoord en tevens goed advies. Zeer tevreden. Ga vaker via jullie bestellen?

Direct antwoord op email mbt vragen over beschikbaarheid en levertijden

Voorraad en levertijd op de website niet altid duidelijk

F

Prima!

Direct gevonden wat ik zocht en makkelijk besteld.

Een ontvangstbevestiging van de bestelling zou prettig zijn.

Roby Legendre

Verkeerde levering ontvangen, drie van de zes flessen waren van een verkeerd jaar

Vegtlust

Ik koop altijd een specifieke witte wijn (Belondrade - Apolonia) die Spanjewijn aanbiedt tegen scherpe prijs en snelle levering

Resiko

Hele goede ervaring! Snelle oplossing van een fout die ik had gemaakt op een hele vriendelijke manier! Snelle levering ook nog eens :-)
Een tevreden klant!

Netjes afhandelen van vraag en oplossen.

Vanderlinden

Snelle levering, correct en veilig afgeleverd.

Stipte aflevering.

Geen verbeterpunten

Resiko

Een tevreden klant!

Netjes afhandelen van vraag en oplossen.

Marc Verdonck

Heldere online store met correcte prijzen. Snelle en correcte levering. prima.

Zoekfunctie werkt niet altijd even goed.

Noël D'haemer

?

Nee

Levering

Ans Willems van Dijk

Dit is de eerste keer dat hier wijn besteld heb. Speciaal heb ik bij spanjewijn besteld omdat ik op zoek was naar een specifieke wijn. Dat was herkenbaar via het etiket. Mullerwijn. Tot mijn... Dit is de eerste keer dat hier wijn besteld heb. Speciaal heb ik bij spanjewijn besteld omdat ik op zoek was naar een specifieke wijn. Dat was herkenbaar via het etiket. Mullerwijn. Tot mijn verbazing kreeg ik wel Mullerwijn, maar met een ander etiket. De wijn met dit etiket kon ik op verschillende plaatsen kopen, zelfs goedkoper. Dus hierin voelde ik me misleid. Ik heb daar geen contact meer over opgenomen.

De wijn wordt zoals afgesproken op tijd geleverd

ik dacht dat de verkeerde wijn was geleverd, maar de wijn had een nieuw etiket gekregen. Nadat ik hierover contact had opgenomen, kreeg ik meteen een reactie terug en goed opgelost.