7.8/10
Betaalgemak

Delta IC / Modderkolk

Spanjewijn krijgt regelmatig bestellingen van mij. Ik beperk me hier tot de laatste bestelling dd 10 mei 21. Deze was niet oke. Ook de reclamehierop is tot op heden niet behandeld> Op 22 mei... Spanjewijn krijgt regelmatig bestellingen van mij. Ik beperk me hier tot de laatste bestelling dd 10 mei 21. Deze was niet oke. Ook de reclamehierop is tot op heden niet behandeld> Op 22 mei bestelling ontvangen met zes flessen rode wijn te weinig en 2 flessen witte wijn te veel. Hierover mail gestuurd op 22 mei, deze mail is gelezen (mailbevestiging).
Geen reactie ontvangen!
Op 26 mei gebeld en uitgelegd wat er niet klopt, de meneer van spanjewijn ging het oplossen en de mail beantwoorden. Tot heden 28 mei niets meer gehoord of gelezen. Hoe zou u dit beoordelen? Ik moet nu een score gaan invullen waar ik totaal geen zin aan heb.

zie ervaringen.

zie ervaringen.

Marc

Blijf doen wat jullie doen!

Goede overzichtelijke website met goede informatie.

Loeky Esveld

Mooie wijnen goede prijzen nette service

Johan Van Goethem

Mijn ervaring was minder positief. De wijn die ik ontving, normaal een topprodukt, was spijtig genoeg bedorven. Geoxideerd en gefermenteerd, volledig troebel en oranje ipv diep rood. Dat kan... Mijn ervaring was minder positief. De wijn die ik ontving, normaal een topprodukt, was spijtig genoeg bedorven. Geoxideerd en gefermenteerd, volledig troebel en oranje ipv diep rood. Dat kan natuurlijk gebeuren met een oude fles wijn. Spanjewijn wenste evenwel de fles niet terug te nemen. Nadat ik de fles op eigen kosten had teruggestuurd beweerde de verkoper dat er niks aan de hand was? Nog nooit gehoord dat een verkoper of restauranthouder een fles wijn die slecht is niet terugneemt... €138 zomaar kwijt.

Was de goedkoopste

Lange leveringsduur ondanks zogezegd in voorraad (bijna 2 weken). Bedorven wijn. Geen terugname.

Reactie Spanjewijn.nl:

Erg vervelend dit. Product is inderdaad geproefd door twee vinologen met veel kennis; beiden kwamen ze tot de conclusie dat deze wijn correct was. (40 jaar oude port).

martine van den hoek

Zeer vriendelijk service, goede prijs kwaliteit, correcte levering. Wijnen en aperitieven die je soms zeer moeilijk kunt vinden

persoonlijk advies als er een bepaalde wijn niet is, direct wordt er een alternatief geboden

Theo Louwers

Heel positief

Frank Govaerts

Uitstekende wijnen en service

Prijs kwaliteits aanbod

Mario Losada

Ik koop er al jaren wijn en ben nooit teleurgesteld.

Assortiment en informatie.

Leversnelheid.

James De Vliegher

Zeer vlotte levering, goed verpakt

Levertermijn is zeer kort

Wanneer de wijn verzonden is, een mailtje sturen. Ineens kreeg ik melding dat er iets geleverd is maar had geen idee wat het kon zijn

Pramisto

Goede wijnen, maar duurt veel te lang om te bezorgen

Het versturen van de wijn duurt veel te lang en men wordt hier niet over op de hoogte gehouden.