Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Melika

Spa Zuiver is de ideale plek om tot rust te komen!

Positieve punten tijdens je bezoek

Er zijn veel faciliteiten waar je gebruik van kunt maken. Heel fijn!

Verbeterpunten of suggesties

De prijs voor een dagdeel spa zou ook iets minder kunnen zijn.

Sandra

Geweldige service van het personeel. Zij zijn vriendelijk en staan voor hun klanten klaar. Fijne Spa en ook een heerlijk hotel om in te verblijven!

Positieve punten tijdens je bezoek

De service en de vriendelijkheid van het personeel.

lang

Ik weet wat ik kan verwachten en dat is iedere keer weer oke.. steeds blij dat ik op tijd ben voor het rozencreme stoombad... zoooo leker ;-).. deze keer was het zwembadwater wel erg koud... dus die... Ik weet wat ik kan verwachten en dat is iedere keer weer oke.. steeds blij dat ik op tijd ben voor het rozencreme stoombad... zoooo leker ;-).. deze keer was het zwembadwater wel erg koud... dus die heb ik overgeslagen... maar voor de rest zijn alle sauna prima's... aardig personeel!

aardig en vriendelijk personeel

Verbeterpunten of suggesties

jammer dat het buitenbad dit keer erg koud was... enige minpunt

Louisa

Het was weer heerlijk!

Positieve punten tijdens je bezoek

Mooie sauna's, vriendelijk personeel.

Verbeterpunten of suggesties

Jullie website. Ik vind het niet praktisch dat de arrangementen verschuiven.

Michael Stolt

Lovely Day out at Spa zuiver

Positieve punten tijdens je bezoek

The facilities are just magic. Love the layout and the many things to do when one visits. There are many options inside and out, so no matter the weather its great.

Verbeterpunten of suggesties

Expensive and the staff arent very customer friendly. Lots of non dutch people visiting, would love a non-Dutch customer experience.

G.

Eerste keer dat we naar Spa zuiver zijn geweest. We hadden een arrangement geboekt met een 2-gangen diner. Bij het restaurant aangekomen bleek dat we moesten reserveren. Helaas was dit niet eerder... Eerste keer dat we naar Spa zuiver zijn geweest. We hadden een arrangement geboekt met een 2-gangen diner. Bij het restaurant aangekomen bleek dat we moesten reserveren. Helaas was dit niet eerder aan ons verteld. Gelukkig heeft het zeer vriendelijke restaurant personeel de teleurstelling weer goed gemaakt. Ondanks dat we lang moesten wachten op de bestelling en eten vanwege de drukte.

Positieve punten tijdens je bezoek

Mooie en vooral schone sauna complex. En vooral de buiten wc's zijn schoon en netjes.
De sauna's waren heerlijk en ruim.

Minpunten;
- restaurant is maar tot 21:00 uur open!
- douchegel of zeep ook bij de overige warme douches ophangen
- geen haar conditioner of aparte shampoo
- belachelijk dat het...
Minpunten;
- restaurant is maar tot 21:00 uur open!
- douchegel of zeep ook bij de overige warme douches ophangen
- geen haar conditioner of aparte shampoo
- belachelijk dat het betaald parkeren is voor sauna gasten!! We betalen al een jackpot aan entree.

sandra raven

Was heerlijk met een lekkere massage

massage en vriendelijk personeel

Verbeterpunten of suggesties

na een dag sauna met een lekker hapje of drankje valt het tegen dat je per auto € 17,50 parkeren moet betalen

Rebecca

Top!

Positieve punten tijdens je bezoek

Schoon en gelukkig niet al te druk

Sandra

Een heerlijke dag gehad met een vriendin. Ruim voldoende keus aan faciliteiten, allemaal erg schoon en geen enorme drukte. De massage was heerlijk en zowel de lunch als de hapjes tussendoor waren... Een heerlijke dag gehad met een vriendin. Ruim voldoende keus aan faciliteiten, allemaal erg schoon en geen enorme drukte. De massage was heerlijk en zowel de lunch als de hapjes tussendoor waren goed en heerlijk. Veel keuze ook! De opstelling van de faciliteiten waren goed en duidelijk. Ook alle rituelen waren goed uitgelegd en fijn dat je scrub en een creme kreeg. Wel is het jammer dat je het kado bij het Celebrate Life arrangement per reservering kreeg en niet per arrangement. Je betaald immers per persoon en de massage is ook per persoon dus niet logisch dat het kado per reservering is. Voor het geld dat je betaald kan er een klein kado wel vanaf denk ik zo. Verder een super heerlijke dag gehad en het zonnetje was een pluspunt (en een voordeel van een grote zonneweide).

Positieve punten tijdens je bezoek

Aantal faciliteiten, het personeel, de hygiene en de keuken

Verbeterpunten of suggesties

Kado per arrangement en niet per reservering

Willem

Heerlijke Spa. Fantastische klankschalen sessie ervaren. Rustgevende persoon die het uitvoerde.

Zie boven

Verbeterpunten of suggesties

Kleine beschadigingen mogen gerestaureerd worden.