Eenvoud van reserveren
Arrangement/ entree

esther

Heerlijke ontspannen dag grhad

Positieve punten tijdens je bezoek

Echt super genoten , fijne ontspanningsmassage gehad en echt heerlijk gegeten

Verbeterpunten of suggesties

Dat het parkeren zoveel geld kost is een beetje jammer

E van der Laan

Herboren na 1 dagje Spa
2 opgietingen gedaan,, fantastisch.
De lunch was heerlijk buiten. Super lieve bediening.

Positieve punten tijdens je bezoek

Meisje in restaurant bleef allerliefst!
Was erg warm maar ze straalde. Erg jong, maar genot om te zien.

Niet

Patricia Bakker

Verrukkelijk

Positieve punten tijdens je bezoek

De hele locatie is een oase, een paradijsje op zich.

Verbeterpunten of suggesties

Vond online reserveren lastiger geworden met de tijden kiezen.

Rita Wesseling

Altijd perfect!

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Verbeterpunten of suggesties

Op16 juli om 16.00 uur bij opgieting wel erg harde discomuziek. Was eerder op de dag ook al aardig luid maar dit was niet normaal!Broodjes sinds een paar maanden erg taai. Ook met scherp mes niet om... Op16 juli om 16.00 uur bij opgieting wel erg harde discomuziek. Was eerder op de dag ook al aardig luid maar dit was niet normaal!Broodjes sinds een paar maanden erg taai. Ook met scherp mes niet om doorheen te komen! Voorheen de bruine boterhammen waren perfect. 🙁

Fariël Taus

Spa Zuiver is mijn favoriete plek in het Amsterdamse Bos. Was met een collega en zij was voor het eerst en was ook onder de indruk. Op woensdag lekker rustig. Heerlijke gegeten (Ceviche aanrader) en... Spa Zuiver is mijn favoriete plek in het Amsterdamse Bos. Was met een collega en zij was voor het eerst en was ook onder de indruk. Op woensdag lekker rustig. Heerlijke gegeten (Ceviche aanrader) en genoten van Sauna’s, zwem- en bubbelbad en infrarood cabine.

Positieve punten tijdens je bezoek

Positief en veilig punt: er loopt security rond.

Verbeterpunten of suggesties

In de infrarood ruimte lijkt het erop dat er stof tussen de warmte roosters zit.

Morjana

Ik kom al jaren bij Spa zuiver en heb het altijd heerlijk gehad. Maar wat ik nu had meegemaakt met een ober dat heb ik nog nooit in mijn leven meegemaakt. Ik was eerst zen en had lekker genoten van... Ik kom al jaren bij Spa zuiver en heb het altijd heerlijk gehad. Maar wat ik nu had meegemaakt met een ober dat heb ik nog nooit in mijn leven meegemaakt. Ik was eerst zen en had lekker genoten van de Spa en het weer buiten. Mijn zussen en ik hadden lunch besteld en gaf door aan een vriendelijke ober dat wij terug gaan naar onze bedje en dat wij zelf ons bestelling in de gaten houden als het klaar staat en dat was prima. Toen we daar op onze bedje buiten lagen te zonnen kwam een ober naar ons toe een Hindoestaans jongen volgens mij met gekleurde plukjes. Ik omschrijf hem zodat er niet een verkeerde persoon word aangesproken. Hij kwam op een hele onvriendelijk manier met een attitude op ons afstappen en had mijn zusje gezegd dat ze geen telefoon bij zich mag hebben. Ik had zelfs niet eens door dat ze haar telefoon bij der heeft anders had ik haar gezegd dat het niet mag. Mijn zusje wist de regels niet en dat hij haar daar op aanspreekt is terecht. Maar de manier hoe was erg onvriendelijk. Hij begon met een attitude met zijn handen te zwaaien. Ik zei toen, je hebt gelijk dat het niet mag maar kan je het rustig zeggen. Toen zei hij ik praat niet tegen jou maar tegen haar en daarnaast mogen jullie niet bestellen en hier zitten wachten. Ik zei dat is ons niet verteld dat het niet mag en we houden onze tafel zelf in de gaten. Ik zei weer van praat rustig en kom hier niet met zo een attitude naar ons toe terwijl ik ondertussen naar mijn tafel van het restaurant wilde lopen..zegt ie wat jij moet doen is je mond houden en doorlopen naast andere gasten die daar lagen te zonnen. Toen we in het restaurant gedeelte liepen vroeg ik om zijn naam en hij zei dat krijg je lekker niet, mond houden en ga eten. Dit riep hij wederom hard naast de gasten maar nu in het restaurant gedeelte. Het was gênant! Ik ben nog nooit zo behandeld, schandalig was dit. Hij zat maar met zijn handen te zwaaien en te roepen dat ik mijn mond moest houden en aan de regels moest houden. Enige wat niet kon is dat mijn zusje haar tel bij der had wat ze niet wist maar wij zijn nette gasten en houden ons aan de regels. Sorry van mijn lange bericht maar ik ben hier echt niet van gediend. Zo iemand hoort daar niet te staan want het is echt geen gezicht hoe hij zich onprofessioneel opstelde. Ik heb dit verteld aan een vriendelijke en begripvolle dame, zij is de manager van het restaurant dus zei weet ervan.

Spa was lekker

Verbeterpunten of suggesties

Wat doen aan die onvriendelijke ober in het restaurant buiten

HJ Willems

Fijne spa. Geen "pretpark" fijne hamam en lekker schoon.
Erg zuur dat je17,50 parkeren moet afrekenen na afloop. Na besteding van (in ons geval) 350 eu.

Reinheid

Verbeterpunten of suggesties

Maak parkeren gratis voor bezoekers maar op z'n minst duidelijk aangeven dat het knaken kost

Astrid

Heerlijk dagje weer gehad met opgietingen sauna’s en mooi weer

Positieve punten tijdens je bezoek

Vond de vrouw met de opgietingen geweldig, goede informatie die ze gaf

Verbeterpunten of suggesties

Misschien handiger om parkeren bij je sauna bezoek te doen

Inga

Geweldige sfeer , professionele servies

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijke personeel , ongelofelijk lekkere eten , prachtige sfeer , bedankt iedereen

Meer parasols

Yamina

Het was gelukkig niet druk. Heerlijk opgeladen. Als de menukaart anders was dan was het een complete ervaring.

Positieve punten tijdens je bezoek

Veel sauna en stoom cabines etc.

Verbeterpunten of suggesties

Stilteruimte, menukaart is helaas veranderd en niet in positieve zin. Bijna alleen vlees opties en standaard broodjes stonden er niet eens op.