Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Peter

Lekker. Maar gaan minder omdat er veel te veel badkledingdagen zijn

Restaurant

Minder badkledingdagen

Hans

Geweldig

Aangename opgietingen

Dwight

Het was weer heerlijk, goede service van het restaurant, heerlijke welkomst van receptie personeel in het bijzonder van Nina, ga zo door.

Alles top

Verbeterpunten of suggesties

Kan niet reserveren op me telefoon

Rita Wesseling

Het was weer volop genieten!

Personeel altijd even vriendelijk!👍

Verbeterpunten of suggesties

Deze keer was de scrub in stoomsauna een desillusie. Saunameester trakteerde ons op harde Turkse muziek. FEEST zei hij! Niet iedereen kon dat waarderen! Dus snel eruit.

A.Ahauarre

"The place to be" is het al jaren overigens!! Alleen vind ik dat we toch terug moeten naar pre corona, de sfeer van toen die mis ik. en ook de kleine dingetjes die het em doen voor mij en vele... "The place to be" is het al jaren overigens!! Alleen vind ik dat we toch terug moeten naar pre corona, de sfeer van toen die mis ik. en ook de kleine dingetjes die het em doen voor mij en vele anderen b.v. sinasappel schijfjes na afloop van een sessie in combinatie met siroop etc. Dat is er niet meer, merk ook dat in zn geheel de tempraturen lager zijn, vooral ook in de jacuzzi en de bubbeltjes? en ik vind ook dat na bijna 14 jaar de spa nog wel uitgebreider mag worden, meer wellness, meer soorten cabines en zwembaden, jacuzzi's, een moddergrot b.v. ! Mischien iets voor in de nabije toekomst. All met all geniet ik nog altijd van mijn bezoek aan de spa zuiver !

Positieve punten tijdens je bezoek

The place to be" is het al jaren overigens!! Alleen vind ik dat we toch terug moeten naar pre corona, de sfeer van toen die mis ik. en ook de kleine dingetjes die het em doen voor mij en vele... The place to be" is het al jaren overigens!! Alleen vind ik dat we toch terug moeten naar pre corona, de sfeer van toen die mis ik. en ook de kleine dingetjes die het em doen voor mij en vele anderen b.v. sinasappel schijfjes na afloop van een sessie in combinatie met siroop etc. Dat is er niet meer, merk ook dat in zn geheel de tempraturen lager zijn, vooral ook in de jacuzzi en de bubbeltjes? en ik vind ook dat na bijna 14 jaar de spa nog wel uitgebreider mag worden, meer wellness, meer soorten cabines en zwembaden, jacuzzi's, een moddergrot b.v. ! Mischien iets voor in de nabije toekomst. All met all geniet ik nog altijd van mijn bezoek aan de spa zuiver !

Peter

Heerlijke dag gehad. Moet wel weer opmerken dat we niet vaak meer komen. Dit komt door de veel te vele badkledingdagen. Waar ik heb begrepen jullie de keuze hebben gemaakt om het de toeristen naar... Heerlijke dag gehad. Moet wel weer opmerken dat we niet vaak meer komen. Dit komt door de veel te vele badkledingdagen. Waar ik heb begrepen jullie de keuze hebben gemaakt om het de toeristen naar de zin te maken die van het hotel gebruik maken. Omdat die preuts zijn en niet zonder kleren een sauna in durven....Althans dat vullen jullie zo in, en passen daar de bedrijfsvoering op aan. Echter moeten die mensen het dan wel weer met doordeweekse dagen doen. Ik bemerk bij mezelf alweer dat ik me begin te ergeren als ik nu reageer. Het is overigens iets wat vele mensen vinden. Het gaat er altijd wel over als je met andere mensen praat in de sauna. Verder zijn we genoodzaakt om nu naar spa weesp te gaan en daar komen we ook vele oud-spa zuiver mensen tegen om dezelfde reden. Denk er nog eens over na, zou ik willen zeggen.

Opgietingen restaurant

Minder badkledingdagen

Humphrey

Het was weer heerlijk

Positieve punten tijdens je bezoek

De kluisjes van de kleedkamers waren voorzien van nieuwe sloten dit is echt een goede verbetering

Verbeterpunten of suggesties

Waarom moet je nu reserveren en betalen voor de klankschalen sessie dit vind ik echt een slechte ontwikkeling tevens kan je geen parkeerdagkaart meer bestellen het parkeren word op deze manier veel... Waarom moet je nu reserveren en betalen voor de klankschalen sessie dit vind ik echt een slechte ontwikkeling tevens kan je geen parkeerdagkaart meer bestellen het parkeren word op deze manier veel te duur. De kans is nu groot dat ik en ik denk ook meerdere klanten zullen gaan zoeken naar een andere Spa waar dit beter is geregeld en dat is jammer.

Joka

Wij komen iedere week en het is grandioos ook het personeel is geweldig.

Alles is top

Verbeterpunten of suggesties

wat meer variatie op de menukaart

Mia

Mooie spa, super goeie massages.

Massage

Verbeterpunten of suggesties

ontzettend onbeschofte bediening in restaurant. die bruine gast met het geblondeerde haar heeft mijn dag verpest, met zijn onbeschoftheid. Dat is voor mij reden genoeg om nooit meer naar spa zuiver... ontzettend onbeschofte bediening in restaurant. die bruine gast met het geblondeerde haar heeft mijn dag verpest, met zijn onbeschoftheid. Dat is voor mij reden genoeg om nooit meer naar spa zuiver te gaan, hoe goed de massage ook is. Wat een ontzettende onbenul.

Joka

Top sauna wij komen iedere week altijd weer een topdag.

Positieve punten tijdens je bezoek

Alles is fijn en in orde ook personeel zeer vriendelijk

Verbeterpunten of suggesties

Wat meer variatie in het restaurantmenu.