Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Privépersoon

Zoals altijd weer een fantastische ervaring gehad en helemaal ontspannen en opnieuw opgeladen. Het was vrij rustig en dan is het nog meer genieten. Bijna alle sauna's 'gedaan' deze keer. Ik kom hier... Zoals altijd weer een fantastische ervaring gehad en helemaal ontspannen en opnieuw opgeladen. Het was vrij rustig en dan is het nog meer genieten. Bijna alle sauna's 'gedaan' deze keer. Ik kom hier al sinds het begin, ik woon op een half uurtje fietsen, en het voelt altijd weer als thuiskomen.
Wel jammer dat de prijs voor mij is verdubbeld. Ik kan dus niet meer zo vaak als ik zou willen.

Positieve punten tijdens je bezoek

Schoon en prettig publiek.

Verbeterpunten of suggesties

Iets vaker de natte vloer dweilen zodat je minder makkelijk uitglijdt. Ook met slippers blijft het glad.

Bob Klaasen

Top

Bijna alles

Verbeterpunten of suggesties

Mensen in badkleding op niet-badkledingdagen? Ik heb het inmiddels een paar keer gezien. Er zijn naar mijn smaak al te veel badkledingdagen, dus graag handhaven op niet-badkledingdagen!

Marieke

Fijn maar verbazing over niet naleven en organiseren van huidge Corona maatregelen

Positieve punten tijdens je bezoek

Veel keuze, fijne rustruimte, veel faciliteiten

Verbeterpunten of suggesties

Ik zou vanuit de organisatie meer sturing en goed voorbeeld willen zien van bewaren van 1,5m afstand. Betekent voor mij handhaven van maximum in bubbelbad en sauna's. Dit wordt wel bij de ingang... Ik zou vanuit de organisatie meer sturing en goed voorbeeld willen zien van bewaren van 1,5m afstand. Betekent voor mij handhaven van maximum in bubbelbad en sauna's. Dit wordt wel bij de ingang genoemd maar zie je nergens terug. Het was vol in de saunas, afstand werd door gasten totaal genegeerd. Geen afstand door personeel, ook geen mondkapjes (terwijl qr code voor hen niet geldt) zelfs niet bij de gezichtsmassage die ik ontving. Ik had dit wel verwacht.

Valerie

Heerlijk

Positieve punten tijdens je bezoek

heerlijk rustig, en lekker restaurant

Verbeterpunten of suggesties

alles top, maar maak het boeken via de website makkelijker!

Pam

Een minder fijne dag dan ik gewend ben bij Zuiver maar een sauna bezoekje hier blijft lekker

Positieve punten tijdens je bezoek

De Finse sauna was lekker warm, daar ben ik na de haardsauna waarbij de houtblokken op waren en dus de ruimte niet erg warm, heengegaan

Verbeterpunten of suggesties

Het was nu te druk bij de verschillende rituelen, erg jammer. Ook waren de stenen bedden in het Caldarium die normaliter warm zijn, nu koud. Mij werd verteld dat de bedden eerder té warm waren (mee... Het was nu te druk bij de verschillende rituelen, erg jammer. Ook waren de stenen bedden in het Caldarium die normaliter warm zijn, nu koud. Mij werd verteld dat de bedden eerder té warm waren (mee eens) maar nu waren ze gewoonweg koud. Koude warme stenen bedden zijn onaangenaam en voegen niets toe terwijl ik normaliter heerlijk kan uitrusten daar. Misschien weer omhoog naar 35 c? (Was eerst 40 c?). De houtblokken in de Haardsauna waren "op" en er werden geen nieuwe blokken opgelegd.

A.Gaal

Ik heb een heerlijke ontspannen dag gehad

Positieve punten tijdens je bezoek

Iedereen stond open voor vragen en uitleg

Verbeterpunten of suggesties

In de relaxruimte boven zou het fijn zijn als daar ook drankjes of koffie gebracht worden.

A. Felk

Heerlijk dagje ontspannen...

Positieve punten tijdens je bezoek

Schoon en ruim opgezette sauna

Verbeterpunten of suggesties

Op badkledingdagen wat meer letten op jeugd wat meer uit is op 'daten' en veel en luid praten in de sauna.

Noortje

Prachtig onderhouden complex. Fijn dat er minder mensen worden toegelaten, want daardoor alle ruimte. Heel vriendelijk personeel. Het eten was helaas te duur voor de geboden kwaliteit. Geldt ook... Prachtig onderhouden complex. Fijn dat er minder mensen worden toegelaten, want daardoor alle ruimte. Heel vriendelijk personeel. Het eten was helaas te duur voor de geboden kwaliteit. Geldt ook voor de borrelhapjes. Daar mag nog wel wat meer aandacht naar uit gaan!

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijk personeel, alles goed onderhouden, veel ruimte

Verbeterpunten of suggesties

Jammer dat de bar in de rustruimte is gesloten. Eten in het restaurant is echt voor verbetering vatbaar.

Bob Klaasen

Heerlijk! Goed onderhouden. Prettige bediening.

Alles

Verbeterpunten of suggesties

Het zou heel fijn zijn dat er op een leuke/aardige manier aandacht besteed wordt aan de regelmatige bezoekers (dat moet uit systeem te halen zijn). Dat verbindt nog meer!

Jeannette Beens.

Altijd prettig om weer even Spa Zuiver te bezoeken.
Altijd prettig om weer even Spa Zuiver te bezoeken.
Het begint al bij de vriendelijke manier van welkom heten en informeren bij de ontvangstruimte. De kluisjes en kleedruimte zijn altijd schoon en netjes, sfeervolle haard die ook altijd brand.
De zeeppompjesbij de doucheruimte zijn ook altijd aangevuld en de toiletten schoon en netjes. Er is veel ruimte om alle badjassen, handdoeken e.d. Ordelijk te houden. Ook hier alles even fris en netjes. Nergens is er sprake van slecht onderhoud. Betegeling en voorzieningen zijn degelijk en verzorgd. Ook buiten een uitstekend ligveld en voorzieningen. Badzout is altijd gevuld. En de opgietingsrituelen zijn een ware belevenis. Klein punt voor feedback, het geheel oogt keurig maar weinig sfeermakend, een beetje standaard Ingericht.

Positieve punten tijdens je bezoek

Zie mijn beschrijving bij ervaring.

Verbeterpunten of suggesties

Zie mijn beschrijving bij ervaring.