Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

N

De ontspanningsmassags waren de slechtste massage die wij ooit hebben gehad, pijnlijk en onaangenaam. De masseur was aan het zingen en neuriën tijdens de behandeling. De kamer was fris en de muziek... De ontspanningsmassags waren de slechtste massage die wij ooit hebben gehad, pijnlijk en onaangenaam. De masseur was aan het zingen en neuriën tijdens de behandeling. De kamer was fris en de muziek was niet rustgevend. Normaal gesproken nemen wij de ayervedisch massage en die is erg prettig!
Bij de lunch verkeerd geïnformeerd over de porties, de verkeerde bestelling gekregen waardoor een persoon zijn eten alter kreeg en de smoothies die smaakten naar water in plaats van vers fruit. De smoothies teruggestuurd in de hoop dat we een betere zou krijgen maar die was net zo smaakloos. Dit hebben wij teruggekoppeld zonder enige actie vanuit de bediening. Bij vertrek kregen wij van de bediening te horen dat de smoothies van de rekening afgehaald zou worden maar bij het afrekenen aan het einde van de dag bleek dit niet het geval te zijn want ze stonden nog op de bon.
De service is niet meer zoals het was! Jammer en geen ontspannen ervaring.

De sauna’s

Verbeterpunten of suggesties

Geheel beter service. Professionele masseurs met meer ervaring. Warme kamers. Rustgevend muziek. Meer vega mogelijkheden op het menu en smoothies maken met VERS fruit met de JUISTE verhoudingen.

Dees

Fijne sauna

Positieve punten tijdens je bezoek

Voor Zuiver zelf natuurlijk niet zo fijn wellicht, maar het was er gisteren zalig rustig. Je had overal de ruimte en geen super lange rij voor de heerlijke opgieting in de Finse sauna en pakking in... Voor Zuiver zelf natuurlijk niet zo fijn wellicht, maar het was er gisteren zalig rustig. Je had overal de ruimte en geen super lange rij voor de heerlijke opgieting in de Finse sauna en pakking in de Turkse sauna. Ik vond dat een verademing. Ik ben persoonlijk groot fan van de Japanse sauna, heerlijk.

Verbeterpunten of suggesties

De mensen van te voren goed aangeven dat het zwembad geen wedstrijdbad is!! En wellicht beter aangeven bij de kluisjes hoe deze te gebruiken. Dit brengt bij veel mensen wat verwarring.

Claudia

Heerlijk dag gehad.

De velen faciliteiten.

Verbeterpunten of suggesties

Graag slippers aan houden in de sauna's in verband met hygiëne. (Voetschimmel enz)

Marloes Spier

Wederom een heerlijke ontspannen dag gehad! Goede service, fijne opgietingen, prachtige spa , en een heerlijke lunch. We kijken uit naar ons volgende bezoek aan Spa Zuiver

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijke personeel, heerlijke opgietingen, hygiëne, en een goede lunchkaart

Verbeterpunten of suggesties

Het zou fijn zijn als er verwarmingselementen zijn waar je bij slecht weer, de handdoek even te drogen kunt leggen tijdens de lunch.
In de zomermaanden/lente is dit overbodig. Dit kan dan...
In de zomermaanden/lente is dit overbodig. Dit kan dan gewoon buiten uiteraard

Rita Wesseling

Zaterdag 5-3-2022 Weer genoten!

Personeel,faciliteiten,lunch!👍

Verbeterpunten of suggesties

Komen er vanaf de opening.Lockers prima verbetering.Maar elke keer wordt mij in de kleedkamer gevraagd hoe het precies werkt! Denken nog steeds dat er bij de muur de locker daar ontgrendeld moet... Komen er vanaf de opening.Lockers prima verbetering.Maar elke keer wordt mij in de kleedkamer gevraagd hoe het precies werkt! Denken nog steeds dat er bij de muur de locker daar ontgrendeld moet worden!
S

Mary

Heerlijk genieten van de sauna’s en de vriendelijke medewerkers in het restaurant. Lekker kunnen lunchen. Spa Zuiver is een top sauna waar ik graag kom👍

Positieve punten tijdens je bezoek

Medewerkers restaurant, heerlijke sauna’s en goed bereikbaar vanuit hey Haagse

Verbeterpunten of suggesties

Geen verbeterpunten, klopt zoals het nu is

Rini Udinga

De sauna is fijn maar de prijzen reizen de pan uit en dan ben je €15 voor parkeren ook nog kwijt als je niet uit Amsterdam komt.

Verzorgt geheel.

Parkeren

Maurits Thodé

Heerlijk gerelaxt na lange tijd.
Mis alleen nog een zoutbad

Opgietingen waren top

Joka

Heerlijke dag gehad genoten van de opgietingen en heerlijk gegeten het personeel is geweldig altijd een warm bad als ik hier kom.

alles is positief

Henk van der Haar

Een fijne ontspannen dag.

Positieve punten tijdens je bezoek

Gewoon lekker genoten. Het is fijn dat het niet meer zo heel druk is, zoals pré corona (?).

Verbeterpunten of suggesties

Doe eens een opgieting zonder jengelmuziek. Stilte is ook wel eens prettig.