Eenvoud van reserveren

PM

Relaxed & niet te druk

Schoon

Verbeterpunten of suggesties

Water stations om te hydrateren
Scrub zout ontbrak bij de douche

Sal Stam

Fijn altijd om hier te zijn. Volop ruimte, goede sfeer.

Positieve punten tijdens je bezoek

Speciaal compliment voor opgieter Robin, die wat je noemt zijn vak verstaat: kundig, vriendelijk en in contact met zijn omgeving.

Verbeterpunten of suggesties

Het zou mooi zijn als Spa Zuiver er voor de enkeling subtiel op wijst dat ook fluisteren in een sauna als erg storend wordt ervaren.

Bondarenko

Ontspanning, vriendelijkheid, schoon

opgieting kleur sauna (binnen) - geweldig

Verbeterpunten of suggesties

bij het openhard sauna staat er niet altijd het vuur aan.

Marianne Steenvoorden

Ik vind het heerlijk om bij jullie te zijn. De warmte van de sauna’s is so goed. Een massage van Anna Lucia is geweldig. Een heerlijke ontspannen tijd. Ik hoop vaker te kunnen komen.
Marianne

Positieve punten tijdens je bezoek

Heerlijk relaxed and warmte van de sauna’s.

Verbeterpunten of suggesties

Er zijn mensen die heerlijk luid zitten te kletsen als andere willen ontspannen. Dat is soms storend. Het staat aangegeven voor stilte, maar sommige denken het is een uitje in de bar of zo.

Robert Meulendijk

Heerlijke dag ontspannen bij Spa Zuiver en de lunch met het wild arrangement was top.

Positieve punten tijdens je bezoek

Alles was prima en de douchegel rook heerlijk. Het was niet al te druk dus een heerlijk dagje ontspannen en genieten

Geen suggesties

Vlastuin

Wij komen iedere maand gemiddeld 2keer, de faciliteiten zijn zeer goed.
Echter de badjassen worden door de een als er is maar 1 maat verstrekt en de ander verstrekt naar behoefte.
Het...
Wij komen iedere maand gemiddeld 2keer, de faciliteiten zijn zeer goed.
Het laatste heeft natuurlijk de nadrukkelijke voorkeur.
Het personeel in het 'restaurant',achterste gedeelte was 04 oktober 2022 erg slecht. Een jongeman met vlasbaardje die je behandeld alsof je in de klas bij hem zit 'jo' en 'doei', of dat is goed', het servies wordt als de een nog bezig is bij de ander al weggehaald, zeer ongemakkelijk. Zichtbaar geen begeleiding door leidinggevende.
Slechte bediening, er was 6 man personeel maar geen actieve leiding, zelfs drie mensen stonden te wachten aan de bar. Dit terwijl er vier 'meiden' stonden te kletsen onderaan de trap.
Toen ik vroeg of er mss besteld kon worden kwam er langzaam wat beweging in hen. Echt slecht. Zulk personeel liever kwijt dan rijk, want die kosten je handenvol geld als bedrijf en niet aan salaris maar aan omzet.
Ik heb dan ook tegen mijn vrouw gezegd dat bij een volgende keer het de laatste keer is dat we er zijn geweest, en dat is jammer want we komen er werkelijk erg graag maar niet meer op deze manier. Ik hoop dat het besproken wordt met de dames en de twee jongens achter de bar. Die besteedde werkelijk totaal geen aandacht aan de mensen.

Positieve punten tijdens je bezoek

Prima faciliteiten, niets op aan te merken.

Verbeterpunten of suggesties

Bediendend personeel, restaurant gedeelte zelf naar tevredenheid maar dus het achtergedeelte.

Peter stiek

Prima sauna. Vroeger vaak geweest, zijn echter de laatste keren steeds naar Spa Weesp gegaan. Nu in verband met krijgen van kadobonnen weer eens gegaan het feit dat we niet meer gaan heeft te maken... Prima sauna. Vroeger vaak geweest, zijn echter de laatste keren steeds naar Spa Weesp gegaan. Nu in verband met krijgen van kadobonnen weer eens gegaan het feit dat we niet meer gaan heeft te maken met de buitenproportionele prijzen en de achterlijke preutsheid. Hierbij doel ik op 3 badkledingdagen in de week. Dit ook nog verkopen alsof het de normaalste zaak van de wereld is, maar dat is het natuurlijk niet.

Mooie locatie

Verbeterpunten of suggesties

Baden die warm horen te zijn, staan wat kouder dan vroeger. Stop met 3 badkledingdagen.

Maarten

Heerlijke sauna! Leuk publiek en goed warme en schone sauna’s
Jammer: de vele badkledingdagen en dat de temperatuur naar beneden is gegaan in baden

Personeel en sauna’s

Verbeterpunten of suggesties

Te veel badkledingdagen en lagere temperaturen in baden

Anja

Hier komen we vaker en het is een hele mooie plek om te ontspannen. Wel hadden we het gevoel dat de laatste keer de whirlpools en warme baden iets kouder waren dan vroeger. Wellicht heeft het te... Hier komen we vaker en het is een hele mooie plek om te ontspannen. Wel hadden we het gevoel dat de laatste keer de whirlpools en warme baden iets kouder waren dan vroeger. Wellicht heeft het te maken met de nieuwe energieprijzen, maar naar een Spa ga je juist om ook die warmte te ervaren. Wellicht kan de helft van warme baden gesloten worden, ipv de temperatuur lager te zetten.

Positieve punten tijdens je bezoek

Mooie ontspannen plek in de buurt van Amsterdam. Opgietingen zijn super.

Verbeterpunten of suggesties

Restaurant is best prijzig.
Warme baden voelden kouder aan.

Astrid

Heerlijk

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijk ontvangen, alles weer duidelijk, ook de info over programma, opgieting enz

Verbeterpunten of suggesties

Klanksessies moest betaald worden was niet gezegt, parkeren is duurder geworden, als je er toch een hele dag verblijft is t misschien leuker om maar de helft te betalen voor t parkeren(suggesties),... Klanksessies moest betaald worden was niet gezegt, parkeren is duurder geworden, als je er toch een hele dag verblijft is t misschien leuker om maar de helft te betalen voor t parkeren(suggesties), vierde er mijn verjaardag als vaste bezoeker misschien ook een drankje aanbieden...