Sokkies

Revalada

100 paar sokken besteld, bedrukt met logo. Lekker warm en zitten goed. Ook voorgesteld design is prima

Reactie Sokkies:

Dankjewel voor de beoordeling!

FITTERDEWITH

Alles volgens afspraak, goeie kwaliteit en mooie druk

Reactie Sokkies:

Super! Dankjewel voor de beoordeling. :)

Joyce Renting | HUBSUB & REEF

Mooie sokken en van goede kwaliteit!

Dankjewel Joyce!

Sondra / Forkliftcenter B.V.

Super fijne communicatie gehad met Mike, altijd vriendelijk, al vroeg ik om 2000+ samples. Sokken zijn van goede kwaliteit, en het design was precies wat we hebben afgesproken. Voor herhaling... Super fijne communicatie gehad met Mike, altijd vriendelijk, al vroeg ik om 2000+ samples. Sokken zijn van goede kwaliteit, en het design was precies wat we hebben afgesproken. Voor herhaling vatbaar!

Dag Sondra,
Super, heel fijn om te horen.
Dankjewel voor het fijne contact, op naar de volgende lading! :)
Groeten,
Mike

Van der Starre

Helaas helaas kan ik helemaal niet tevreden zijn met dit bedrijf. Wij hebben een grote order geplaatst ruim voor levertijd. Duidelijke afspraken gemaakt omtrent levering. Levering is niet op tijd... Helaas helaas kan ik helemaal niet tevreden zijn met dit bedrijf. Wij hebben een grote order geplaatst ruim voor levertijd. Duidelijke afspraken gemaakt omtrent levering. Levering is niet op tijd gekomen waardoor wij niks voor in de kerstpakket (extra) hebben kunnen toevoegen. Doosjes wel geleverd maar de kleur wijkt enorm af. Vanuit Sokkies wordt ik niet op de hoogte gehouden waardoor ik geen oplossing hiervoor hebt kunnen bedenken. Wij als bedrijf bale van Sokkies en zeker ook omdat wij het personeel hebben moeten teleurstellen!

Dag Marloes,
Dankjewel voor je beoordeling en de gegeven feedback.
Dag Marloes,
Dankjewel voor je beoordeling en de gegeven feedback.
Helaas was de levering van jullie order inderdaad te laat. Rondom de feestdagen heeft de dienstverlening vanuit de transportbedrijven ons in de steek gelaten. Overmacht, maar niet minder vervelend.
We begrijpen ook de feedback op de geschenkdoosjes. Vanwege de strakke tijdsplanning hebben we helaas geen kans gehad om deze opnieuw te drukken.
Afgelopen tijd hebben we meermaals contact gehad met jullie, waarin we veelvuldig transparantie en statusupdates hebben gegeven.
Hopelijk zijn de sokken verder naar tevredenheid, ondanks latere levering.
Mike
Sokkies

Albert

Super

Thanks! :)

Finext

Custom made sportsokken laten maken.
Vlot ontwerpproce. Vriendelijke communicatie en scherp geprijst.
Aan te bevelen!

Reactie Sokkies:

Thanks! Geniet van de sokken. :)

Mandy

Fijn contact met Mike. En alle Sokkies binnen - ruim voor de deadline. De reacties van collega's wachten we nog af. Wij zijn erg enthousiast!

Reactie Sokkies:

Super om te horen Mandy, hier doen we 't voor! :)

Matthias Degroote - VP Spartans

Professioneel en zoals ik verwacht van een bedrijf dat 'sokkies' heet: ludiek, joviaal en heel vriendelijk

Thanks Matthias! :)

Erasmus MC

Wij hebben goede ervaring met dit bedrijf.
De sokken zijn op tijd geleverd en zien er geweldig uit.

Reactie Sokkies:

Super, geniet van de sokken! :)